Avatar billede goldduck Nybegynder
20. september 2001 - 16:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Counter-Strike 1.3 connecter IKKE!! :-(

Det er meget simpelt venner... Counter-Strike 1.3 kan ikke finde ud af at logge på en server... Det er noget ****

Det er her i kommer ind i billedet. Jeg ved ikke hvad der er galt med mit CS. Jeg HAR downloadet og opgraderet HL til version 1.1.0.8 og derefter installeret CS 1.3. Når man prøve at logge på en server, står den i consolen og så, 5 minutter efter, siger den bare \"Could Not Connect to server... Reason: Connection timed out\". Det SUCKS!!!

Grafikkortet der sidder i PC\'en er ret gammelt. Jeg tror nok det er et Voodoo 3 kort... :-(

Plz hjælp mig!! Jeg vil sq gerne prøve VoiceComm...

/g0ldDuCk
Avatar billede colt-markey Nybegynder
20. september 2001 - 16:56 #1
Det har ikke noget med kortet at gøre... nermere din forbindelse ...
Avatar billede goldduck Nybegynder
20. september 2001 - 17:20 #2
Jeg skal dog lige tilføje at jeg ha\'r en 512/512 linje... Så det er ikke det

/g0ldDuCk
Avatar billede colt-markey Nybegynder
20. september 2001 - 23:25 #3
ER det ved ALle servere ?? Jeg mener, prøv at connect til en Dansk server fx. der her GOD PING ?
Avatar billede goldduck Nybegynder
21. september 2001 - 08:01 #4
Alle servere gør det... OxO dem med god ping

Jeg har lige scandisket min PC, og den fandt en masse fejl. Jeg tror personligt at fejlen er at den på en eller anden måde ikke kan finde ud af at køre det grafiske... Grafikkortet understøtter OpenGL og Direct3D men intet af det virker... Heller ikke Software :-(

/g0ldDuCk
Avatar billede goldduck Nybegynder
21. september 2001 - 14:23 #5
Grafikkortet har 16 mb ram :-/

/g0ldDuCk
Avatar billede goldduck Nybegynder
27. oktober 2001 - 19:58 #6
Wooper! Spørgsmålet er gået i stå :-/
Avatar billede goldduck Nybegynder
27. oktober 2001 - 20:00 #7
Sprgs. er lukket =(