Avatar billede pah2001 Nybegynder
20. september 2001 - 11:32 Der er 10 kommentarer

Gemme RealAudio

Jeg har forgæves forsøgt at gemme en videosekvens fra Washington Post. Hvordan får man fat i den?

M.v.h.

Newbie
Avatar billede bouggi Nybegynder
20. september 2001 - 11:37 #1
Normal vis kan man højreklikke og gemme destination som...

Bouggi
Avatar billede pah2001 Nybegynder
20. september 2001 - 11:43 #2
Avatar billede pah2001 Nybegynder
20. september 2001 - 11:44 #3
Det er netop det man ikke kan, hvordan ka\' man så?
Linket er: http://www.washingtonpost.com/wp-srv/mmedia/apdaily/091301-13v.htm
Avatar billede bouggi Nybegynder
20. september 2001 - 11:55 #4
kigger lige på det
Avatar billede jnielsen Nybegynder
20. september 2001 - 11:56 #5
øhh jo det kan man godt, du skal højreklikke på linket, og derefter vælge--> ^gem destination som^
Avatar billede bouggi Nybegynder
20. september 2001 - 11:56 #6
når jeg klikker på dit link får jeg kun en tom side med ingen ting på
Avatar billede bouggi Nybegynder
20. september 2001 - 11:57 #7
nielsen...nope du får kun linket og ikke resten md
Avatar billede cardigan Nybegynder
18. oktober 2001 - 00:11 #8
Real Media er designet til streaming og ikke til download. Det kan dog derimod godt lade sig gøre at gemme det, men det kan være problematisk.
Sådan gør du:

Når du klikker på linket, er det ikke det direkte link til .rm filen, men derimod til .ram fil der hendviser til .rm filen.
Du skal enten højre klikke på linket og \"save target as\" eller afinstallere Real Player og så bare klikke på linket. Håh du har hente .ram filen skal du åbne den enten i notepad eller et en editor i dos.

Hvis det er Windows Media filer fungere det på samme måde, men med andre fil navne. Det kan dog her være svært at slippe af med Windows Media Player.
Avatar billede halifax Nybegynder
18. oktober 2001 - 00:31 #9
Prøv at følge dette link om at grabbe Real Player streaming  .rm-filer
http://www.eksperten.dk/spm/121865

Avatar billede pah2001 Nybegynder
17. november 2001 - 14:24 #10
Spørgsmålet er stadig ubesvaret:-(
Alle forslag er efterprøvet uden resultat. Linket til Washington Post fungerer stadig, så prøv om du kan gemme bæstet - det er nemlig meningen, at det ikke skal kunne lade sig gøre.