Avatar billede gchris5 Praktikant
19. september 2001 - 23:42 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

fjern auto. afspilling af cder!

Hvor f...... er det man fjerne automatisk afspilning af musik cder?
Avatar billede birkis Nybegynder
19. september 2001 - 23:45 #1
du kan gjøre det med TweakUI
Avatar billede makse Nybegynder
19. september 2001 - 23:48 #3
Start - kør > Regedit.
Gå ned til HKEY_LOCAL_MACHINE\\SYSTEM\\CurrentControlSet\\Services\\Cdrom Sæt Autorun til 0
Avatar billede nightcrow Nybegynder
19. september 2001 - 23:54 #4
Bare gå ind under my computer. Højreklik på cd-drevet og vælg indstillinger. Her kan det slåes fra med et flueben :)
Avatar billede krohn Praktikant
19. september 2001 - 23:57 #5
Shift,når du indsætter en cd i cd-rom-drevet
Avatar billede krohn Praktikant
20. september 2001 - 00:00 #6
nightcrow:: Er du sikker på at du kan det i win 2000, jeg kan ikke se det på mit??
Avatar billede gchris5 Praktikant
20. september 2001 - 00:12 #7
Gider ikke holde shift nede hver gang, derfor spørgsmålet ;o)

Og jeg tror hellere ikke man \"bare\" kan fjerne et flueben et eller andet sted i w2k, så det blev makse der løb med sejren.......så slap jeg for at skulle downloade en masse (64k!!!)
Avatar billede makse Nybegynder
20. september 2001 - 00:23 #8
Takker for point. :)