Avatar billede atomfly Nybegynder
19. september 2001 - 20:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Outlook problem

Efter jeg har installert WIN ME og alle de programmer som jeg normal bruger fucker Outlook og den vil ikke starte og jeg har ikke haft det problem før... Jeg har installert win me 4 gange nu og jeg er rimlig træt at det...

Er der nogle der akn hjælpe mig???
Avatar billede atomfly Nybegynder
19. september 2001 - 20:36 #1
Ups stavefejl der skal stå \"kan\"
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2001 - 20:40 #2
Jeg har oxo været ude for det problem...
Men prøv at bruge den funktion som hedder Repere!
Indsæt Office cden og tryk reperer!!!
Sådan løste jeg prroblemet.!!

Hilsen Anders
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
19. september 2001 - 20:46 #3
www.IncrediMail.com er et totalfed e-mail program hvor man kan få en dejlig dame (eller andet) til at komme frem nede ved uret når der er mail....

Desuden kan man lave fede baggrundspapirer, animationer, lave en lydfil og medsende (2 tryk og den optager, et tryk for at stoppe, og den er vedhæftet)

Men bedst af alt, du kan deactivere afvbikling af scripts (sikkerhedsmæssigt godt) tænk bare på den nye virus nimda

den siger welcome når man starter, og you got mail

Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
19. september 2001 - 20:49 #4
Det eneste som jeg har fundet ud af at den ikke kan (i forhold til outlook, er \"mark all read\"

Grænsefladen er også bygget op på samme måde
Avatar billede atomfly Nybegynder
19. september 2001 - 21:19 #5
gizmo007>>>

Jeg prøvet dit forslag og det fik win me til at fryse....

HJÆLP MIG jeg er på bar bund.... jeg har overvejet at prøve win xp for at se om det så virker
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2001 - 21:53 #6
Hmm.... lyder som om dit system er meget ustabilt!!!
Du kunne prøve at få fat på OfficeXP...
Eller måske skifte til Win2000 eller WinXP...

Jeg kører selv WinXP med OfficeXP!!!!