Avatar billede jensanders Nybegynder
18. september 2001 - 22:28 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kan man bruge \"onload\" 2 gange ved <body>start

På min side http://www.ejdadm-ja.dk/ADSL_internet.htm
har jeg i <body> indsat onload=\"init()\" onload=\"rulbesked()\">
men kun den første virker. Hvad er forkert ? Kan man kun indsætte 1 gange onload ?
Jeg har indsat en bemærkningslinie på siden hvis du kigger der. Jeg bruger Frontpage 2000.
Avatar billede a-torsten Nybegynder
18. september 2001 - 22:29 #1
<body> indsat onload=\"init();rulbesked()\">
Avatar billede jumper Nybegynder
18. september 2001 - 22:30 #2
<body onload=\"init();rulbesked()\">

/Thor
Avatar billede a-torsten Nybegynder
18. september 2001 - 22:31 #3
ja selvfølgelig.....

<body onload=\"init();rulbesked()\">
Avatar billede a-torsten Nybegynder
18. september 2001 - 22:33 #4
<body bgcolor=\"#FFFF93\" link=\"#FF0000\" vlink=\"#FF0000\"
alink=\"#FF00FF\" onload=\"init();rulBesked()\" >
Avatar billede jensanders Nybegynder
18. september 2001 - 22:36 #5
Tusind tak - det går som sædvanlig lynhurtigt med svarene her på Eksperten. Jeg sætter forslagene ind med det samme.
Avatar billede coderdk Praktikant
18. september 2001 - 22:38 #6
Du kunne også kalde rulbesked() fra init() funktionen...
Avatar billede jensanders Nybegynder
18. september 2001 - 22:44 #7
a-torsten klarede det på 60 sekunder så du får de 30 point. Også tak til jumper men du var 31 sek. for længe om det. Det kan slet ikke betale sig for mig at prøve at finde svar i en bog med den fart I har på.
Avatar billede jensanders Nybegynder
18. september 2001 - 22:49 #8
coderdk du var alt for langsom idag, det hele er overstået på 10 minutter. Tak for koderne, som du kan se har jeg i dag fået sat dem ind uden de store uheld med væltet HTML. Jeg er stadig interesseret i programstumpen til IP.
Avatar billede coderdk Praktikant
18. september 2001 - 22:55 #9
Det var hvad min IP tingest indeholdt:
<script language=\"javascript\" type=\"text/javascript\">
<!--
remote_ip = \'<?= $REMOTE_ADDR ?>\';
remote_host = \'<?= $REMOTE_HOST ?>\';
remote_port = \'<?= $REMOTE_PORT ?>\';
remote_proxyip = \'<?= (isset($X_FORWARDED_FOR) ? $X_FORWARDED_FOR : $REMOTE_ADDR) ?>\';
//-->
</script>

Men du kan bare bruge dem som <?= $REMOTE_ADDR ?> f.eks. på en php side her:

<html>
<head>
  <title>test</title>
</head>
<body>
  Din host er <?= $REMOTE_HOST ?><br>
  Du har IP <?= $REMOTE_ADDR ?><br>
  Du bruger port <?= $REMOTE_PORT ?><br>
  Bruger du proxy er din IP er nok <?= (isset($X_FORWARDED_FOR) ? $X_FORWARDED_FOR : $REMOTE_ADDR) ?>
</body>
</html>
Avatar billede jensanders Nybegynder
18. september 2001 - 23:05 #10
coderdk - tak for de nye koder