Avatar billede vbmojo Nybegynder
18. september 2001 - 16:03 Der er 51 kommentarer og
1 løsning

javascript redirect

Jeg har brug for et script som kan kombinere indholdet af to select boxe til en url og redirekte til den når man man klikker på et link.

/MoJo
Avatar billede magnus_madsen Nybegynder
18. september 2001 - 16:04 #1
jaja, sæt point ned med 440....
Avatar billede limemedia Nybegynder
18. september 2001 - 16:04 #2
jamen, kære Mojo-san...

længe siden vi har set dig herinde...
har en mulig løsning til dig du kan anvende... du skal selv indsætte dit domæne istedet for ljweb.com og udskift alert linien når du har verificeret at det virker

<SCRIPT>
    var domain = \'http://www.ljweb.com/\';

    function surfto(form) {
        var link = form.inputa.options[form.inputa.selectedIndex].value + form.inputb.options[form.inputb.selectedIndex].value + \'.htm\';
        alert (domain+link);
        window.location = domain+link;
    }
</SCRIPT>

<FORM NAME=\"myform\">
<SELECT NAME=\"inputa\" SIZE=\"1\">
<OPTION VALUE=\"a\">a</OPTION>
<OPTION VALUE=\"b\">b</OPTION>
<OPTION VALUE=\"c\">c</OPTION>
</SELECT>

<SELECT NAME=\"inputb\" SIZE=\"1\">
<OPTION VALUE=\"d\">d</OPTION>
<OPTION VALUE=\"e\">e</OPTION>
<OPTION VALUE=\"f\">f</OPTION>
</SELECT>

<INPUT TYPE=\"button\" VALUE=\"GO!\" onClick=\"surfto(this.form)\">
</FORM>

/ LJ

Avatar billede vbmojo Nybegynder
18. september 2001 - 16:08 #3
Kanon - tak for hurtig respons.
Det er ALLE pointene værd.

/MoJo

\"Alle er glade\"
Avatar billede magnus_madsen Nybegynder
18. september 2001 - 16:09 #4
ADMIN!!!!!!!
Avatar billede limemedia Nybegynder
18. september 2001 - 16:09 #5
tak for point :)
Avatar billede magnus_madsen Nybegynder
18. september 2001 - 16:10 #6
Der er vidst tale om snyd her !
Avatar billede limemedia Nybegynder
18. september 2001 - 16:12 #7
magnus >> hvad får dig til at tro det ? ingen eksperten regel er brudt !
Avatar billede magnus_madsen Nybegynder
18. september 2001 - 16:12 #8
ljweb->returnere du nogle af pointene ? eller skal Admin kontaktes ? 500 er vist lige i overkanten !
Avatar billede vbmojo Nybegynder
18. september 2001 - 16:13 #9
Jeg kan jo ikke så godt give dig point, Magnus.
Selvom kommentarerne næsten er det værd.
Jeg har brug for scriptet - og vil gerne \"betale\" for det - håber det er OK med dig.
Tror også faldskærme kunne være afsat til en fair pris i New York forleden - undskyld den ulækre sammenlligning.

Ha\' en god dag allesammen.

/MoJo
Avatar billede limemedia Nybegynder
18. september 2001 - 16:13 #10
magnus >> kontakt du bare admin ... hils jakob og andreas fra mig :) og returnere til mojo eller admin ? nej, jeg hopper ikke med på bølgen med dobbeltmoral vedr. point.
Avatar billede magnus_madsen Nybegynder
18. september 2001 - 16:14 #11
LJ-> se lige http://www.eksperten.dk/spm/109539 det er det jo snyd !
Avatar billede limemedia Nybegynder
18. september 2001 - 16:14 #12
lj out !
Avatar billede magnus_madsen Nybegynder
18. september 2001 - 16:15 #13
Til mojo selvfølgelig....
Avatar billede limemedia Nybegynder
18. september 2001 - 16:16 #14
magnus >> kalder du 109539 et reelt IT spørgsmål ? sæt blodhundende løs *g* eat me raw... bite me !

lj out...
Avatar billede jumper Nybegynder
18. september 2001 - 16:17 #15
Spørgsmål stillet 16:03:03, svar stillet 16:04:43 - ergo, det tog 1 minut og 40 sekunder at skrive et nogenlunde omfattende svar på 920 tegn.

ADMIN !!

\"længe siden vi har set dig herinde...\" og \"Det er ALLE pointene værd.\" er da vist social engineering så det batter - skulle vi få mindre mistanke af den grund ?

/Thor
Avatar billede magnus_madsen Nybegynder
18. september 2001 - 16:18 #16
Admin->kontaktet
Avatar billede magnus_madsen Nybegynder
18. september 2001 - 16:20 #17
Regler:

-De point som man tildeles eller har optjent, skal anvendes med omtanke, således at alle fremover kan have tiltro til dette system.

muligvis:

Det er kun tilladt at oprette én bruger pr. person, således at man ikke anvender forskellige idenditeter, og dermed også har mulighed for at tildele sig selv point.

Avatar billede jumper Nybegynder
18. september 2001 - 16:21 #18
damn, havde ikke en gang set at det var ljweb der svarede på spørgsmålet ... Lars, kan du ikke se at det er lidt mange point at give for spørgsmålet samt at det virker lidt mistænkeligt med et så hurtigt svar og accept af samme ?

/Thor
Avatar billede magnus_madsen Nybegynder
18. september 2001 - 16:23 #19
SÅ der er forskel på hvem der (muligvis) snyder ?!
Avatar billede limemedia Nybegynder
18. september 2001 - 16:24 #20
thor >> så vågner du *gg*

og, skal i have den bagvedliggende \"historie\"... vbmojo er en tidligere kollega og stadig god ven boende i kære lille dobbeltmoralske Danmark mens jeg sidder på min pind langt langt væk. En dag sender kære mojo en lille besked over YM om jeg har et JS liggende der kan a. Kære Lars har YM åben og svarer \"nej\", men opret et spm på eksperten så skal jeg nok komme med et svar du skal bruge. \"Mojo\" svarer tilbage \"ahh, ok, tak skal du have, jeg opretter med det samme\". Imens finder kære lars en site der hedder www.jsworld.com, nakker et script, skifter 2 linier og indsætter en alert for at vise at det virker...

Jeg mener, \"HVOR SVÆRT KAN DET VÆRE\" scriptet tog 2-3 min at lave og teste i 2 browsere !!! Tør øjnene og vær glad for at i har fået løsningen til reference fremfor at det kører skjult! I driver mig sgu til vandvid med jeres \"nøøj, jeg fik ikke chancen\" mentalitet. jeg ville gerne have svaret hurtigere, men jeg var ikke færdig endnu. !

LJ out
Avatar billede limemedia Nybegynder
18. september 2001 - 16:26 #21
magnus >> jeg er ikke og vil ikke være vbmojo *g* gisp, blot at tænke på sammenligningen
jumper >> jeg bestemmer ikke antallet af point... 0 er for lidt, 500 er for meget... mange 0\'er og en enkelt 500\'er udligner regnestykket i min regnebog.
Avatar billede jumper Nybegynder
18. september 2001 - 16:26 #22
ljweb > Jeg er såmænd ligeglad med om du svarer hurtigere end andre. Jeg bliver blot, som de fleste andre herinde, mistænkelig når vbmojo giver 500 point for et forholdsvist nemt spørgsmål.

/Thor
Avatar billede jakoba Nybegynder
18. september 2001 - 16:27 #23
Slap lige lidt af. det er da tit vi svarer med en cut&paste af noget vi har liggende. Ok så points er i overkanten, med det er da ikke så mange at det forvrider billedet.

mvh JakobA
Avatar billede magnus_madsen Nybegynder
18. september 2001 - 16:28 #24
ljweb->Sikkert meget fint og sandt....blablabla....hovedsagen er at du får 500 point for noget der max er 100 point værd. Opret og giv Mojo pointene (resten) tilbage....
Avatar billede limemedia Nybegynder
18. september 2001 - 16:28 #25
thor >> hvad skal man ellers stille op med point hvis man ikke må bruge dem... ingen har klaget de gange jeg har fyret både 1000, 2500 og endda udlovet 10.000 point ? eller er det noget andet ?

lj out, det er sent og jeg har noget jeg skal nå...

fut : alt.dk.mudderkastning (eller hvad den nu hedder)
Avatar billede limemedia Nybegynder
18. september 2001 - 16:29 #26
magnus >> another one bites the dust...
Avatar billede vbmojo Nybegynder
18. september 2001 - 16:29 #27
Slap af drenge. Jeg hedder hverken Lars, LJ eller LJWeb - og jeg har heller aldrig haft mere end en bruger ID herinde.
Hvis det kan hjælpe lidt på jeres misundelse og paranoia kan jeg fortælle at jeg hedder Morten og ikke har været herinde MEGET længe.
Men jeg havde brug for et script hurtigt - og fik det. Et hurtigt svar kan i mine øjne sagtens være mange point værd.
Som endnu en trøst kan jeg også fortælle at jeg sikkert får brug for flere små-scripts de næste par dage.
Så op på dupperne - nogle \"nemme\" point er måske snart i syne.
OK?

/MoJo

Avatar billede magnus_madsen Nybegynder
18. september 2001 - 16:29 #28
Minder lidt om: http://www.eksperten.dk/spm/109539 Der blev pointene bare afleveret !
Avatar billede jumper Nybegynder
18. september 2001 - 16:30 #29
ljweb > Jeg kan ikke en gang huske om du har givet så mange point ud for et spørgsmål *G*

(dk.snak.mudderkastning eller dk.admin.netmisbrug - jeg aner det faktisk ikke lige nu) :/

/Thor
Avatar billede magnus_madsen Nybegynder
18. september 2001 - 16:30 #30
Mojo->Du laver inflation (svært ord) læs lige: http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml og spørg dig selv, hvorfor der er 3 knapper: 15,30,60 ikke ?!
Avatar billede limemedia Nybegynder
18. september 2001 - 16:33 #31
jumper >> *g* jow jow
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?catid=&SortBy=point&Order=desc&navn=ljweb&i1=0&i2=0&i3=0&i4=1&i5=0&i6=0&i7=0&i8=0

Hvorfor tror du jeg ikke laller rundt på top10 *g*

magnus >> hvorfor tror du der er et felt til at indtaste point antal i hvor grænsen er 4 cifret ? altså med en top på 9999 point ?
Avatar billede magnus_madsen Nybegynder
18. september 2001 - 16:36 #32
Min mening aflevere noget ellers må admin jo se på det........

LJ->Du har altså ikke noget imod jeg opretter et spm til 1000 point og spørg: hvordan ændre jeg baggrunds billedet i windows !

Avatar billede vbmojo Nybegynder
18. september 2001 - 16:38 #33
Kan ikke lade være med at tænke på hvor mange point Magnus er gået glip af ved at spilde krudtet på dette spørgsmål.
Bare en lille tanke.

Ha\' en god dag allesammen.

/MoJo-definently-outta-here
Avatar billede limemedia Nybegynder
18. september 2001 - 16:38 #34
magnus >> der var INGEN der bad om din mening *g* opret du bare benni, så må vi se hvor længe du har point til dit forbrug *g*
Avatar billede prodic Mester
18. september 2001 - 17:03 #35
Hehe - så har man hørt det med. En anklage mod Ljweb for at snyde.
Manden/drengen har været med så længe efterhånden og tjent/brugt så mange point at det virker absurd.
At han så også har hjulpet med udviklingen af nogle feaures på E - det gør jo bare situationen endnu sjovere.

At pointsummen så er på 500 point - tja det kan man have sin mening om.
Af \"bitter\" erfaring har jeg lært, at de point der bliver udlovet helt og holdent er spørgerens egen beslutning.
Det har jeg nemlig selv fået læst og påskrevet - og i den forbindelse kom det frem at Admins IKKE vil blande sig i hvor mange point et spørgsmål/svar er værd.

Jeg glæder mig sku til at høre Admins kommentar til det brev magnus har sendt.... det kan kun være underholdende.
Avatar billede olebole Juniormester
18. september 2001 - 17:06 #36
<ole>
Hvem er egentlig magnus_madsen? Mon ikke det er Admin...eller er det bare ljweb, der laver noget støj og ståhej for at sløre sit plat?
Og hvem er jumper? Admins onkels besvogrede nevøs kones frisørs uægte søns hunds tidligere ejers overbo? HVEM I HEDE HULE ER HVEM OG HVEM LAVER PLAT HER...???
Det er *fandeme* uhyggeligt, du!  =8-O
*LooOooL*
/mvh
</bole>
Avatar billede limemedia Nybegynder
18. september 2001 - 17:06 #37
prodic >> jeg er chokeret :) positivt... Havde forventet at blive sablet ned bagfra *gg* tak for de positive ord :))
Avatar billede limemedia Nybegynder
18. september 2001 - 17:07 #38
ole >> den gamle kan endnu :))
Avatar billede magnus_madsen Nybegynder
18. september 2001 - 17:44 #39
De er meget findt med jer der har været har fra starten, som holder sammen og beskytter hinanden......Så kan os andre jo sejle i vores egen sø ! MEGET venligt,-

prodic->Jeg blev sablet ned på baggrund af 60 points ! ref:
http://www.eksperten.dk/spm/109539

og nej LJweb har nok ikke 2 brugere !

og nej jeg er ikke admin, ljweb eller magnus_tagmus !

og ja, jeg vil nok ikke gå så meget op i reglerne i fremtiden, hvis det her er ok - så fint, hvis det er ok at Tdaugaard ligger link til hans ftp server med 16gb warez, cracks pics osv. SÅ er det også fint - jeg blander mig ikke mere og jeg gider heller ikke høre på jer !
Avatar billede prodic Mester
18. september 2001 - 17:50 #40
Beskytter hinanden - måske så meget sagt! tror nok man ville få \"klø\" hvis man overtrådte reglerne alligevel.

Det spørgsmål du har en ref. til er da også en tand for skummel.

Gå bare op i reglerne(som os andre) - kan dog ikke lige se hvor de er blevet brudt i dette spørgsmål.
Avatar billede magnus_madsen Nybegynder
18. september 2001 - 17:52 #41
-De point som man tildeles eller har optjent, skal anvendes med omtanke, således at alle fremover kan have tiltro til dette system. get the point ?!???!??
Avatar billede magnus_madsen Nybegynder
18. september 2001 - 17:54 #42
->prodic, hvordan, okey han giver 60 point væk også- ? det er klart det burde være 0 eller 1, 5.....MEEEN
Avatar billede prodic Mester
18. september 2001 - 17:57 #43
\"De point som man tildeles eller har optjent, skal anvendes med omtanke, således at alle fremover kan have tiltro til dette system. get the point ?!???!??\"

Admins har selv udtalt at det er spørgerens afgørelse hvilken pointsum han udlover for et svar. hvordan de 2 ting hænger sammen er jeg straks mere uforstående overfor. Men det er ikke \"mit\" problem.
Avatar billede limemedia Nybegynder
18. september 2001 - 18:08 #44
magnus >> jo, jeg har 2 brugere ! ærligt... fik lov af admin og har fået den slettet. nej, 3 brugere faktisk *g* men er lovligt undskyldt for at have det *g*
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
18. september 2001 - 18:42 #45
magnus_madsen:> Hvad faen snakker du om ??

\"Kommentar fra magnus_madsen
18/09 2001 17:44:00\" \"at Tdaugaard ligger link til hans ftp server med 16gb warez, cracks pics osv.\"

ehm .. for det første har jeg kun lagt min IP samt user/pass til EEN mappe på min HD hvori der nu ligger 2 filer. Et program ved navn StreamBOX VCR samt et video klip fra BB2!

De fylder tilsammen omkring 3,5 MB .. ehm .. så mangler vi lige 15,95 GB .. *hmm*
Ud over det bør jeg måske, for at skyde dit \"forsvar\" ned nævne at jeg slet ikke har plads til 16 GB warez ... jeg har ~300 MB pics, det er at...
Avatar billede magnus_madsen Nybegynder
18. september 2001 - 21:22 #46
nåå. forklar lige mappen mp3 (14 gb (det stod der)) og de andre film, man havde naturligvis ikke lov til at downloade men kun til at se filerne....Desunden i mappen Upload lå der også en mappe \"fra en bruger her på eksperten\" med andet godt og spænende i. Der udover lå der 2-3 Divx film.....men det eneste man kunne få adgang til var tingene der lå i mappen \"free\" bla. StreamBoX. Det kan godt være mit ftp program opføre sig underligt men jeg ved snart ikke........Det skal siges at jeg var derind kort efter at du havde skrevet addr. da jeg fulgte med i spm\'et.

I kan tror mig eller lade vær\' (det sidste vælger i sikkert) desunden hvad kan jeg opnå ved at lyve ?? støtte \"min sag\" - næppe, blive populær - næppe.

Desunden har jeg ikke noget imod hvad tdaugaard ligger på sin server - det rager ikke os - Men jeg har noget imod at diverse regler kun gælder for nogle af brugerne her på stedet.

Stavefejl er gratis.
Avatar billede jakoba Nybegynder
18. september 2001 - 21:25 #47
magnus >> Er diskussionen ikke løbet lidt af sporet?

Hvis du absolut vil blive ved så tag og gå efter bolden, ikke manden.

mvh JakobA
Avatar billede magnus_madsen Nybegynder
18. september 2001 - 21:38 #48
Jeg sad lige og kiggede på hvad dette spm drejede sig om og bemærkede den måde det hænger rigtig godt sammen !

jamen, kære Mojo-san...
længe siden vi har set dig herinde...
--------------------------
Kanon - tak for hurtig respons. <- Ja ikke !!!!!!
Det er ALLE pointene værd. <- jaja

/MoJo

\"Alle er glade\" <- og så er den ikke længere, men det syntes jeg ikke.

Så er der jumpers kommentar:

Spørgsmål stillet 16:03:03, svar stillet 16:04:43 - ergo, det tog 1 minut og 40 sekunder at skrive et nogenlunde omfattende svar på 920 tegn.

ADMIN !!

\"længe siden vi har set dig herinde...\" og \"Det er ALLE pointene værd.\" er da vist social engineering så det batter - skulle vi få mindre mistanke af den grund ?

også siger han lige undskyld da det er \"en af de gode\"

damn, havde ikke en gang set at det var ljweb der svarede på spørgsmålet ... Lars, kan du ikke se at det er lidt mange point at give for spørgsmålet samt at det virker lidt mistænkeligt med et så hurtigt svar og accept af samme ?
<- undskyld undskyld undskyld jeg sagde det.....

immunitet kalder jeg det ;)

Skal vi ikke lukke her ? Jeg er uening - ja, men jeg kan vist ikke gøre noget....

Avatar billede tdaugaard Nybegynder
18. september 2001 - 22:38 #49
magnus_madsen:> Hvilket brugernavn/password brugte du ? Jeg har host: 62.242.222.250, user/pass: usenet/usenet hvor der er adgang til mappen /free, derudover er der bruger som har adgang til resten af min FTP ... så hvis du har set noget af det du nævner så har du brugt en andens login info!

Ja, jeg har en *del* MP3\'ere, men det er jo ikke noget man ligefrem skilter med, vel ?

Desuden, jeg kender selv ljweb både herfra og på ICQ og meget kan han finde på, men snyde ? Satme nej ...
Avatar billede magnus_madsen Nybegynder
19. september 2001 - 13:08 #50
look/look på 62.242.222.205
http://www.eksperten.dk/spm/108342.....

--lukket spm--
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
19. september 2001 - 13:10 #51
magnus:> Den account blev oprettet til formålet og er blevet erstattet af usenet/usenet hvor der KUN er adgang til /free
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
26. september 2001 - 19:57 #52
brug \"Anmeld misbrug\" hvis det er relevant, så kommer vi hurtigere til en afgørelse, hvis det er nødvendigt.