Avatar billede xantiaen Nybegynder
15. september 2001 - 01:25 Der er 5 kommentarer

Min browser fryser....

Det er ikke fordi vinteren nærmer sig, men min browser fryser i følgende situationer. På bla. disse hjemmesider fryser den: www.ni.dk, www.opasia.dk.
Når jeg prøver at tage egenskaber på et billede ved at højreklikke så fryser browseren. Jeg har Windows ME og IE 6.0. Det var også et problem da jeg kørte Win98SE og IE 5.5.
Avatar billede jiggypoof Nybegynder
15. september 2001 - 01:55 #1
Har samme problem, dog løste det sig med servicepack
Avatar billede xantiaen Nybegynder
15. september 2001 - 02:03 #2
jiggypoof: hvilken servicepack..??
Avatar billede jiggypoof Nybegynder
15. september 2001 - 02:05 #3
nu bruger jeg win2k så det var service pack 2 :)
ved dog ikke om den funker til winme :)
Avatar billede xantiaen Nybegynder
22. september 2001 - 09:37 #4
Nej, jeg tror ikke den virker på WinME..

Jeg har hørt at der muligvis er noget galt med nogle .DLL filer...

Er der nogen der kan hjælpe. Tit sker der også det at nå jeg forsøger at lukke PCen så kommer der også blå skærm med fejlkoder.
Avatar billede per_larsen Nybegynder
24. oktober 2001 - 13:00 #5
Når du skriver at det også var et prob på win98se og IE 5.5, har jeg lige et sprøgsmål - har de nævnte sider været \"startsider\" ? Hvis ja, kan det skyldes opdateringer på disse sites, der konfilkter med dine midlertidige internetfiler. Løsningen er at slette midlertidige internetfiler (Funktioner/internetindstillinger/midl