Avatar billede klcobra Nybegynder
15. september 2001 - 00:27 Der er 10 kommentarer

Hvar er der i galt her..?

Har skrivet dette :
set rs = conn.execute(\"DELETE * FROM email WHERE email =\" & Request.form(\"email\"))
conn.Execute (SQLstmt)

Laver denne fejl :
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers fejl \'80040e14\'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access-driver] Der er en syntaksfejl, fordi der mangler en operator. i forespørgselsudtrykket \"email =Din e-mail\".
Avatar billede klcobra Nybegynder
15. september 2001 - 00:30 #1
conn.Execute (SQLstmt) Skal ikke være der
Avatar billede koldstar Nybegynder
15. september 2001 - 00:35 #2
set rs = conn.execute(\"DELETE * FROM email WHERE email =\'\" & Request.form(\"email\")) & \"\'\"
conn.Execute (SQLstmt)

Avatar billede koldstar Nybegynder
15. september 2001 - 00:36 #3
okay, conn.execute skal ikke være der  20 gange..
Avatar billede klcobra Nybegynder
15. september 2001 - 00:36 #4
For den samme fejl
Avatar billede koldstar Nybegynder
15. september 2001 - 00:37 #5
undskyld 2 gang : ), men det har klcobra jo sagt :o)
Avatar billede klcobra Nybegynder
15. september 2001 - 00:39 #6
Selv om jeg skriver set rs = conn.execute(\"DELETE * FROM email WHERE email =\'\" & Request.form(\"email\")) & \"\'\"
For jeg den samme fejl
Avatar billede koldstar Nybegynder
15. september 2001 - 00:40 #7
er det ik fordi du kalder den med noget der ikk efindes i databasen : feks. din e-mail?? Jeg kan ik se det sorry
Avatar billede klcobra Nybegynder
15. september 2001 - 00:43 #8
Nob har prøvet med en e-mail for denne fejl
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers fejl \'80040e14\'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access-driver] Der er en syntaksfejl i strengen i forespørgselsudtrykket \"email =\'icemanla@worldonline.dk\".

/
Avatar billede klcobra Nybegynder
15. september 2001 - 00:52 #9
Fik løst det på denne her måde :

set rs = conn.execute(\"DELETE * FROM email WHERE email =\'\" & TRIM(Request.form(\"email\")) & \"\'\")
Avatar billede eagleeye Praktikant
16. september 2001 - 18:23 #10
klcobra: hvis det er løst så svar lige selv og accepter dit svar. Så vi får lukket de mange åbne spm.