Avatar billede marie_t Nybegynder
15. september 2001 - 00:12 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

Harddisk og Ram.

Jeg har netop fået en ny computer der ifølge de medfølgende papirer skulle have en harddisk på 10 Gigabyte.

Den ser dog kun ud til at være 9.7 Gigabyte !!
Er det normalt ?
Og hvor kan jeg se antallet af SD-Ram ?
Avatar billede kulle Nybegynder
15. september 2001 - 00:14 #1
nogle gange kan producenterne godt finde på at runde det lidt op!

mht. rammene, prøv at højreklikke på denne computer som ligger på skrivebordet
Avatar billede justinor Nybegynder
15. september 2001 - 00:16 #2
Det er ganske normalt. 10 giga er let rundet op.... Sådan er det med de store diske :)
Din ram kan du se ved at højeklikke på \"denne computer\" vælge \"egenskaber\" og derefter \"generelt\". Så står det nederst lige under processortype. God fornøjelse

Avatar billede duxxxz Nybegynder
15. september 2001 - 00:17 #3
Jeg har lige købt en såkaldt 61,5 gb som viste sig kun at være en 58 gb hdd, det er meget normalt, også fordi en gb ikke svare til præcist 1000 mb, men 1024

Avatar billede marie_t Nybegynder
15. september 2001 - 00:20 #4
OK. Det ser ud til at være som det skal :-)
Tak skal i have