Avatar billede klausjensen Nybegynder
02. februar 2000 - 13:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ingen scrollbars ved popup

Hej!

Jeg roder stadig med et popup-vindue...

Her er den funktion, som jeg bruger:

function popup(argSide) {displayWindow=window.open (argSide,"popVindue","toolbar=0,resizable=0,directories=0,status=0,menubar=0,scrollbars=0,location=0,width=610,height=700")}

Ligegyldig hvad jeg gør, kommer der en scrollbar i højre siden af vinduet - og det skal der bestemt ikke. Hvordan undgår jeg det?

Mvh. KLaus Jensen
Avatar billede phylox2 Nybegynder
02. februar 2000 - 15:12 #1
scrollbars=no,menubar=no'

i stedet for =0
Avatar billede phylox2 Nybegynder
02. februar 2000 - 17:55 #2
Det vil sige :

function popup(argSide) {displayWindow=window.open (argSide,"popVindue","toolbar=no,resizable=0,directories=0,status=0,menubar=no,scrollbars=no,location=0,width=610,height=700")}

:)
Avatar billede klausjensen Nybegynder
02. februar 2000 - 19:46 #3
Hehe! Underligt når de andre nu er numeriske... :)

Er der en god reference for den slags på nettet et sted?
Avatar billede phylox2 Nybegynder
02. februar 2000 - 22:02 #4
Det er jeg ikke lige klar over - det var bare noget jeg havde liggende i rodet - men søg evt. på http://www.altavista.com under noget JavaScript .. du kan sikkert finde en masse der ;)