Avatar billede waya Nybegynder
02. februar 2000 - 11:05 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

pop-up forbliv synligt!!!

Hey

Man har et pop-up vindue - kan man kode det til at forblive 'on top' selvom andre åbne vinduer er maksimeret?

Normalt vil der jo ske det, at pop-up vinduet ryger ned i programlinien, når man klikker på en anden side, med mindre alle sider er minimeret eller 'ikke maksimeret'.

Kom så gutter I kan godt! :o)
Avatar billede olebole Juniormester
02. februar 2000 - 12:01 #1
Den eneste sikre metode til at holde et popUp øverst er at skrive dette i head'en på det dokument, du loader i popUp'en:

<script language="JavaScript"><!--
function onTop(){
    self.focus();
    setTimeout("onTop()",200);
}
onTop();
// -->
</script>

Det holder dog popUp'en fokuseret, hvilket betyder, du ikke kan foretage noget i det underliggende vindue, mens popUp'en er fremme.

/VH
Ole Clausen

Avatar billede waya Nybegynder
02. februar 2000 - 12:03 #2
javaeksperten :o) >> tak for det!

alle >> er der ingen andre muligheder, som giver lidt mere frihed, så man foretage noget i undeliggende vinduer?
Avatar billede dar Nybegynder
02. februar 2000 - 16:31 #3
Nej!
Avatar billede olebole Juniormester
02. februar 2000 - 16:45 #4
Hørt...!
Avatar billede meggert Nybegynder
02. februar 2000 - 16:49 #5
hmm... det var da ærgeligt....jeg lader den alligevel lige så åben et stykke tid...så skal du nok få dine point olebole ;o)
Avatar billede olebole Juniormester
02. februar 2000 - 18:55 #6
ahemmmm...?!?
Dobbelte identiteter er vist ikke populære heromkring, meggert...øhhh...waya...øhhh...?!?
Avatar billede waya Nybegynder
02. februar 2000 - 19:44 #7
nåh, så det er det ikke - hvorfor ikke? (er det grundet nogle personers point-ræs?)

I mit tilfælde skyldes det ikke, at jeg skraber point sammen, men er afhængigt af, hvor jeg sidder (arbejde eller hjemme). Der er ikke nogen større videnskab bag :o), specielt da jeg kun er her pga. jeres gode råd.
Avatar billede olebole Juniormester
02. februar 2000 - 20:48 #8
Ja, jeg tror, det er derfor - og så at man ikke bare kan tømme sin 'konto' og stadig stille spørgsmål. Det KUNNE opmuntre svage sjæle til mindre social adfærd (nyde uden at yde).
Det ku' jeg nu heller ikke forestille mig om meggert - til hvem jeg jo efterhånden har et vist kendskab...waya, derimod...?!?...Hehe!
Under alle omstændigheder har du jo en mail adresse, du stadig er velkommen til at bruge ;-)

Og så takker jeg selvfølgelig for pointene.
Avatar billede waya Nybegynder
02. februar 2000 - 20:54 #9
point - jamen dem har du jo fortjent! ;o)

Omkring points, som jeg jo som sagt ikke interesserer mig så meget for...hvad sker der, når der ikke er flere? Bliver der så lukket for den varme hane? (=>skal jeg nu til at svare på en masse spgml?)

Olebole - jo jeg vender nok tilbage på et tidspunkt igen - jeg kan ligeså godt benytte mig af din kompetence og hjælpsomhed, når du ligefrem har tilbudt den ;o)
Avatar billede olebole Juniormester
02. februar 2000 - 21:39 #10
Anytime ;-)

Ang. regler, så klik 'INFO' i den blå bar øverst på denne side, og check 'Regler for brug af Eksperten'...eller hvad det nu hedder.

Som sagt: Du er opført under 'fair og reel' i min lille 'mentale bog'. Så det er absolut ikke møntet på dig personligt.
;-)