Avatar billede popeye Nybegynder
14. september 2001 - 17:26 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Sikkerhedskopiering af e-mailkonto

Hvordan sikkerhedskopier man sin e-mailkonto i reg.databasen så man får både password og adgangskoden med over.
Det er win.2000 der er tale om.
Avatar billede birkis Nybegynder
14. september 2001 - 17:34 #1
I Outlook Express:
Tools -> Accounts -> velg din mailkonto -> Export

Regner med der er en tilsvarende funksjon i Outlook, men jeg bruker ikke det programmet.
Avatar billede formula-1.dk Nybegynder
14. september 2001 - 17:42 #2
Jep den er god nok..
Avatar billede Slettet bruger
14. september 2001 - 20:32 #3
Ja og så sørger man for at postmappen ikke ligge på samme drev som operativsystemet.
Avatar billede popeye Nybegynder
15. september 2001 - 13:16 #4
Jeg får ikke password med over sådan. Der er en måde i reg.databasen man skulle kunne gøre det og derved få alt med over.
Avatar billede birkis Nybegynder
15. september 2001 - 14:25 #5
popeye >> Jeg får da fint med password når jeg gjør det på den måten...
Avatar billede birkis Nybegynder
15. september 2001 - 14:36 #6
Forøvrig ser det ut til at opplysninger om mailkonti ligger i:
HKEY_CURRENT_USER\\Software\\Microsoft\\Internet Account Manager\\Accounts\\

Denne kan gemmes på harddisk med Registry -> Export Registry File
Avatar billede popeye Nybegynder
15. september 2001 - 17:02 #7
OK, Jeg prøver lige om det virker...
Avatar billede popeye Nybegynder
26. september 2001 - 17:15 #8
birkis>>
Beklager den sene tak, men mit internet har været gået ned.
Det virker perfekt det du sagde.
Avatar billede birkis Nybegynder
26. september 2001 - 18:07 #9
ingen problem.

Takker for point...  :)