Avatar billede pillefinger Nybegynder
14. september 2001 - 14:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

filer

                      DAVS:
efter jeg har formater win98 på min computer,og ville indstallerer win98 igen,mangle dpvhelp.exe filen,og kan nu ikke spille da den gå død,hvad kan jeg gøre
Avatar billede bbs Nybegynder
14. september 2001 - 14:11 #1
Du skal hente DirectX.
Kan hentes fra www.Tweakup.dk.
Avatar billede bbs Nybegynder
14. september 2001 - 14:13 #2
Avatar billede bbs Nybegynder
14. september 2001 - 14:14 #3
Avatar billede bbs Nybegynder
14. september 2001 - 17:16 #4
Takker for points :)
Avatar billede pillefinger Nybegynder
14. september 2001 - 17:34 #5
og jeg takker for hjælpen,men hvorfor kan jeg ikke
installerer mine spil,kan du også hjælpe med det,da jeg ikke kan finde autorun.exe
på forhånd tak
Avatar billede bbs Nybegynder
14. september 2001 - 17:37 #6
Hvad er fejlen?
Hvis du ikke kan finde autorun.exe, så kan det være at du skal trykke dit cd-drev, formodentlig enten D:\\ eller E:\\ i Start-> Kør.

Kig der efter om der er en Autorun.exe, hvis der er, så lav en kopi af den, og sæt den ud på dit skrivebord.
Hver gang du så sætter et spil i dit cd-rom drev, så skal du bare dobbelt-klikke på iconet på skrivebordet.
Avatar billede pillefinger Nybegynder
14. september 2001 - 18:14 #7
jeg siger mange tak bbs
Avatar billede bravofox Nybegynder
09. oktober 2001 - 17:22 #8
Hej. Jeg Mangler en dll vcl50.bpl fil til et program, hvor finder jeg denne.

                mvh.Bravofox