Avatar billede exclusiv Nybegynder
13. september 2001 - 12:54 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Klik udskriv, Luk pop up....

Hejza...

Det jeg gerne vil er:

Jeg bruger den nedestående fuktion til at åbne et pop-up vindue.

Altså når man klikker på Udskriv, popper der et pop up vindu frem:

<a href=\"java script:void(0)\" onClick=\"win=window.open(\'Drinks/Abehjerne.htm\',\'quickPoll\',\'toolbar=no,location=no,directories=no,resizable=yes,scrollbars=no,menubar=no,resize=no,width=250,height=200\')\" >Udskriv</a>

I dette vinduer er der et:
<BODY OnLoad=\"parent.print();\">

Det vil sige, at der automatisk kommer en printerboks frem (ctrl + p).

Når brugere så udskriver indeholdet af pop-upvinduet,lukkes printerboksen men ikke pop- up vinduet.

Det mit spørgsmål så går ud på er, om der ikke findes en funktion som automtisk lukker pop-up vinduet, nå side er printet ud.

/X
Avatar billede roenving Novice
13. september 2001 - 12:57 #1
Ikke når siden er færdig med at printe, men når kommandoen er færdig med at blive sendt til browseren:

<BODY OnLoad=\"parent.print();window.close();\">

hth
jes
Avatar billede roenving Novice
13. september 2001 - 12:59 #2
For øvrigt parent??

Det hedder da opener, hvis du vil adressere det vindue, som åbnede pop-up\'en.

For øvrigt, kan du given f.eks. 3 sekunders forsinkelse med:

<BODY OnLoad=\"parent.print();setTimeout(window.close(),3000);\">

hth
jes
Avatar billede exclusiv Nybegynder
13. september 2001 - 13:01 #3
Jeg ser lige om det dur....

/X
Avatar billede exclusiv Nybegynder
13. september 2001 - 13:04 #4
Perfekt....

Tak for hjælp....

/X