Avatar billede spikey Nybegynder
12. september 2001 - 14:14 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

.sip

er her nogen der ved hvad en .sip fil er ??
jeg har fået at vide det måske er en pakket fil til Mac.
Og hvad åbner man den med?
Avatar billede darkmoon Nybegynder
12. september 2001 - 14:25 #1
mener du ikke .sit.. for så er den pakket med Stuffit og kan pakkes ud med samme eller Stuffit Expander fra www.aladdinsys.com
Avatar billede spikey Nybegynder
12. september 2001 - 14:39 #2
Det er en bruger der har spurgt mig.. så jeg skal lige finde ud af om jeg ahr hørt forkert.
Men hvis det er .sit hvilket program kan man så bruge til at pakke det ud med når man sidder med en Windows maskine??
Avatar billede darkmoon Nybegynder
12. september 2001 - 14:45 #3
man skal bruge aladdin expander for winXX som du kan finde på linket herover..
Avatar billede le_mac Nybegynder
12. september 2001 - 15:00 #4
Det kunne måske også være en .zip fil. I så fald burde den kunne udpakkes med et program som \"lharc\". Tror faktisk at Stuffit kan klare dette format også, så du kan følge darkmoon\'s link.
Avatar billede spikey Nybegynder
12. september 2001 - 15:03 #5
jeg har lige fået at vide brugeren er gået hjem for i dag så jeg vender tilbage til spørgsmålet i morgen..
Avatar billede darkmoon Nybegynder
12. september 2001 - 15:13 #6
stuffit klarer det meste tar gzip zip bin og alle deres fætre (på mac that is)
Avatar billede darkmoon Nybegynder
12. september 2001 - 15:14 #7
stuffit kan btw os\' pakke i zip :)
Avatar billede spikey Nybegynder
12. september 2001 - 15:23 #8
jo tak jeg har brugt stuffit ..men jeg har aldrig hørt om sip
Avatar billede spikey Nybegynder
13. september 2001 - 08:52 #9
yep du havde ret det var .sit filen hed.
Problemet var at brugeren prøvede at bruge et mac program til pc