Avatar billede flash_man Nybegynder
11. september 2001 - 22:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

MENU

Hvordan laver man en menu som den som man ser på danske bank.. Jeg skal bruge en total kode ikke links til en masse halve løsninger
Avatar billede jespernaur Nybegynder
11. september 2001 - 22:17 #1
Du kan hugge den synlige JavaScript kode fra http://www.danskebank.dk ved at højreklikke og trykke \"View Source\" (eller det tilsvarende danske). Grin ikke - der er meget inspiration at hente!
Avatar billede jiggypoof Nybegynder
11. september 2001 - 22:39 #2
flash_man > kan godt lave det om for dig?
Avatar billede roenving Novice
12. september 2001 - 01:06 #3
I praksis er Danske Banks menu meget lig Thomas Brattli\'s, som du kan finde på www.dhtmlcentral.com --> Coolmenus, take a look, så finder du med garanti den du har lyst til at bruge. Spørg gerne igen, hvis denskal tilpasses dit behov.

hth
jes
Avatar billede ricky1 Nybegynder
12. september 2001 - 16:57 #4
http://www.viewsource.dk/dhtmlcat.asp?ident=3&page=2

og på viewsource findes der også nogle der er sejere

www.viewsource.dk

hilsen Tobias tobias@home1.gvdnet.dk
Avatar billede ricky1 Nybegynder
12. september 2001 - 16:59 #5
Ja og det drejede sig om den øverste og den næst øverste