Avatar billede acp Nybegynder
11. september 2001 - 07:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Speedstream 5781

Hej Alle

Er er nogle der har forstand på opsætningen af denne router, så man kan lægge trafik ind i sit netværk....

Routeren skal benyttes til Internet adgang til min. 12 PC\'er....
Avatar billede infojens Nybegynder
15. september 2001 - 13:24 #1

Mener du at åbne porte/lukke porte !

For så følger jeg med her ... har lige fået en og det er skide surt at man ikke kan sætte ens spil til at være server ....

Avatar billede infojens Nybegynder
15. september 2001 - 16:28 #2

fandt et link...

ved bare ikke helt om jeg tør

http://www.marlow.dk/dsl/speedstream.html
Avatar billede acp Nybegynder
16. september 2001 - 23:49 #3
Jeg kigger lige på den PDF fil der ligger i bunden....
Avatar billede tigerdyr2 Nybegynder
03. oktober 2001 - 04:00 #4
Du kan roligt rode med det du kan jo altid resette routeren, Jeg kan godt finde ud af at sætte den op men det kræver lidt instant messaging !

Kontakt mig for Hjælp

Bach@thefest.dk
Icq 19789878
Avatar billede acp Nybegynder
12. november 2001 - 23:58 #5
Lukker spm. Firmaet købte en Cisco 2600 Router istedet for, Så spm. lukkes