Avatar billede adagio Nybegynder
10. september 2001 - 16:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Klassisk spil søges!

Ikke bare en hvilken som helst spil, men et specielt et som jeg ikke kan huske navnet på. Så jeg håber der er en herinde som kan komme med en link til hvor spillet kan downloades (Vis det er muligt, det er jo nok en abondonware):

I spillet kan man spille 1-2 spillere og banen er delt i 2: 1 undergrund hvor spillerne kan \"lege cowboys\", den sidste del af banen består af luft samt nogle højhuse (mener der er 5-6 stykker), i luften flyver der nogle falgermus rundt som ødelægger huse. Så vidt jeg husker består missionen i at udskadeliggøre disse flagermus!

Der må være nogle som ved hvad dette spil hedder.
Avatar billede 1115822 Nybegynder
10. september 2001 - 16:41 #1
Avatar billede adagio Nybegynder
10. september 2001 - 16:48 #2
Det nytter ikke, jeg har været igennem de fleste, men det er noget svært når jeg ikke har den mindste anelse om hvad spillet hedder
Avatar billede jhol00 Nybegynder
10. september 2001 - 16:52 #3
Spillet hedder i en lidt anden version \"save New York\", måske du kan finde det her www.gamingdepot.com
Avatar billede adagio Nybegynder
10. september 2001 - 19:31 #4
ok, den side har nogle store problemer, den bliver ved med at vise:

\"Fatal error: Call to a member function on a non-object in /www/new.gamingdepot.com/browse.php on line 133\"

Men jeg prøver så at kigge andre steder for at se om jeg kan finde spillet med det navn
Avatar billede adagio Nybegynder
22. september 2001 - 17:48 #5
OK, det er ikke lykkedes mig at finde et spil med det navn
Avatar billede adagio Nybegynder
29. september 2001 - 18:12 #6
Nå, det ser ikke ud til at ske meget her