Avatar billede s-cool Nybegynder
10. september 2001 - 13:20 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

win instalation

hvordan kan jeg installer endu en windows uden at jeg skal slette min nuværede windows plzzzz hjælp mig
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
10. september 2001 - 13:25 #1
opret en partition på din harddisk og installer din windows nr 2 på den eller på en helt anden harddisk.
find derefter en bootmanager som giver dig mulighed for at vælge mellem de 2 windows systemer under opstart.
Avatar billede s-cool Nybegynder
10. september 2001 - 13:26 #2
hvordan gør jeg det?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
10. september 2001 - 13:27 #3
hvis du f.eks. har windows 98 eller win me og du vil installere win2k, installerer du blot win2k og bér den om at installere sig på en anden partition eller harddisk. når den er færdig vil den selv oprette en bootmenu så du kan vælge system under opstart.
Avatar billede s-cool Nybegynder
10. september 2001 - 13:27 #4
]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
10. september 2001 - 13:28 #5
hvad er det for en windows du har og hvilken ønsker du at installere?
Avatar billede s-cool Nybegynder
10. september 2001 - 13:28 #6
ok thx
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
10. september 2001 - 13:29 #7
tak for point :)

www.fotx.net/kimrosgaard
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2001 - 13:45 #8
Husk lige at tjekke din pc for om den er windows 2000 konvetibel med det lill tjekprogram, som microsoft har udgivet.
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2001 - 13:46 #9
Der findes prorammer til opdeling af disk på www.expertftp.subnet.dk