Avatar billede tu-nutz Nybegynder
09. september 2001 - 23:04 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

sms

kan det passe at jeg kan sende sms fra min hjemmeside uden det koster mig noget...
jeg har fundet html koderne på www.sendsms.dk
Avatar billede jeps Nybegynder
09. september 2001 - 23:09 #1
ja det er helt gratis!
Avatar billede nixon Juniormester
09. september 2001 - 23:12 #2
Ja, det er gratis :)

men er du sikker på at du har fundet HELE koden hos sendsms.dk ? .. det lyder lidt underligt at de bare lader andre se i deres kode...

Hvis det ikke virker, så kan du altid spørge folk herinde ... der er sikker en der giver en kopi af en sms sender :)) ..
Avatar billede prodic Mester
09. september 2001 - 23:13 #3
Send SMS fra din egen hjemmeside

Med www.sendsms.dk kan du få din egen SMS-formular på din hjemmeside. Det er hurtigt og nemt at sætte ind og koster naturligvis ikke noget.

Det eneste du skal gøre er at klippe denne kode ud
og klistre den ind på din hjemmeside :

Siger vel næsten sig selv ikke :-)
Avatar billede bbs Nybegynder
09. september 2001 - 23:13 #4
Det skal nok kunne passe, brug www.coolsms.dk istedet, der kan du sende fra dit eget nr. uden at betale for det.
Avatar billede cvb Nybegynder
09. september 2001 - 23:14 #5
nixon, hvis eg husker rigtigt så kan man få din egen sms på sendsms.dk det er en servis (Det går over deres server...
Avatar billede francke Nybegynder
10. september 2001 - 08:02 #6
Bliver der ikke ballade hvis man bare kopierer deres kode? Der er jo ingen \"offenlig\" downloadside på nogen af dem!!
Avatar billede francke Nybegynder
10. september 2001 - 09:15 #7
prodic>Sorry!! Man skal åbenbart sende først,før man kommer ind på omtalte side!! ;)