Avatar billede bluepage Nybegynder
09. september 2001 - 18:56 Der er 19 kommentarer

tony hawks 2

er der nogle der kender en kode så man får alle baner
Avatar billede kapla Nybegynder
09. september 2001 - 18:58 #1
Avatar billede milo Nybegynder
09. september 2001 - 18:59 #2
Avatar billede milo Nybegynder
09. september 2001 - 18:59 #3
fuck :P
Avatar billede milo Nybegynder
09. september 2001 - 19:00 #4
Avatar billede milo Nybegynder
09. september 2001 - 19:00 #5
ikke lige nærlæst...men ik sikkert der står de samme cheats på siderne :)
Avatar billede bluepage Nybegynder
09. september 2001 - 19:02 #6
hum jeg giver de 60 point til den som skriver hvor dan man ind taster koden på dansk her og skriv og så koden
Avatar billede kapla Nybegynder
09. september 2001 - 19:05 #7
i spille tryk pause og: hold L1. With L1 held, enter X, X, X, square, triangle, up, down, left, up, square, triangle, X, triangle, circle, X, triangle, circle.
Avatar billede bluepage Nybegynder
09. september 2001 - 19:06 #8
det er til PC
Avatar billede kapla Nybegynder
09. september 2001 - 19:08 #9
All Levels

Up, V, Right, Up, C, V, Right, Up, Left, C, C, Up, B, B, Up, Right
Avatar billede milo Nybegynder
09. september 2001 - 19:08 #10
tryk pause.

Hold [Numpad 7] i bund og tryk Spacebar (3 gange), c, v, Up, Left, Up, c, v, Spacebar, v, b, Spacebar, v, b
Avatar billede michaelb Nybegynder
09. september 2001 - 19:18 #11
O.k.! Skal koderne være til PC eller Playstation?

Avatar billede bluepage Nybegynder
09. september 2001 - 19:20 #12
det duer ikke
Avatar billede bluepage Nybegynder
09. september 2001 - 19:20 #13
PC
Avatar billede michaelb Nybegynder
09. september 2001 - 19:37 #14
O.k.! 2 cek.
Avatar billede michaelb Nybegynder
09. september 2001 - 19:40 #15
Er du sikker på den findes? Jeg har indtil videre kun fundet følgende snydekoder:

Tony Hawk\'s Pro Skater 2 (PC)
Snyde Mode:
Sæt spillet på pause, hold derefter Numpad 7 nede og tryk på Spacebar, Spacebar, Spacebar, C, V, Op, Ned, Venstre, Op, C, V, Spacebar, V, B, Spacebar, V, B. Pauseskærmen vil ryste hvis du har indtastet koden rigtigt. Vælg nu \'\'End Run\'\' muligheden fra pause-menuen. Al snyde, FMV sekvenser, og skaters vil nu være låst op.

Tynd Skater:
Sæt spillet på pause, Hold derefter Numpad 7 nede og tryk Spacebar, Spacebar, Spacebar, Spacebar, C, Spacebar, Spacebar, Spacebar, Spacebar, C, Spacebar, Spacebar, Spacebar, Spacebar, C. Gentag for at gøre skateren tyndere.

Neversoft Skaters:
På hovedmenuen, hold Numpad 7 nede og tryk på Op, C, C, V, Højre, Op, B, V. Lav nu en skater med et Neversoft Dev Team navn.

Specielle Meter altid fyldt:
Sæt spillet på pause, hold Numpad 7 nede og tryk på Spacebar, V, B, B, Op, Venstre, V, C.

Forøg Stats til 10:
Sæt spillet på pause, hold Numpad 7 nede og tryk på Spacebar, V, B, C, V, Op, Ned.

Turbo Mode:
Sæt spillet på pause, hold Numpad 7 nede og tryk på Ned, C, V, Højre, Op, B, Ned, C, V, Højre, Op, B.

Tyk Skater:
Sæt spillet på pause, hold Numpad 7 nede og tryk på Spacebar, Spacebar, Spacebar, Spacebar, Venstre, Spacebar, Spacebar, Spacebar, Spacebar, Venstre, Spacebar, Spacebar, Spacebar, Spacebar, Venstre. Gentag dette for at gøre skateren tykkere.

Blod Mode:
Sæt spillet på pause, hold Numpad 7 nede og tryk på Højre, Op, C, V.
Avatar billede dewet Nybegynder
09. september 2001 - 19:53 #16
du kan prøve den site www.snyd.dk eller www.snydekoder.dk eller søg på jubii
htp
daniel
Avatar billede dewet Nybegynder
09. september 2001 - 19:54 #17
www.snydekoder.dk findes ikke undskyld!!
Avatar billede bluepage Nybegynder
09. september 2001 - 20:50 #18
det dutter stadig ikke

der skulle vel ikke være nogle der har en servede game hvor alle bannerne eller nesten alle banerne hvar i jeg kunne få  \'\'
Avatar billede bluepage Nybegynder
10. september 2001 - 13:03 #19
en af minne venner har haft en kode til det