Avatar billede jvoetmann Nybegynder
09. september 2001 - 13:44 Der er 3 kommentarer

Websider til PDA

Hej

Jeg er i forbindelse med et projekt igang med at lave websider til præsentation på PDA..
Er der nogle, der har nogle erfaringer de vil dele ud af.

På forhånd tak:

Jesper
Avatar billede NanoQ Nybegynder
09. september 2001 - 13:48 #1
Avatar billede gugi Nybegynder
09. september 2001 - 23:29 #2
Hmm, brug XML og en WAP-browser..
Det har jeg haft bedst erfaring med..

Det er ikke nemt at finde en ordentlig browser til PDA, i al fald ikke Palm ;)
Avatar billede cgleerup Nybegynder
11. september 2001 - 14:02 #3
Med eksempelvis en ipaq, kan du blot fremstille din hjemmeside som en ganske almindelig html fil, du kan se et eksempel på compaqs hjemmeside.
Jeg har selv gjort forsøget og det virker helt perfekt. Desuden kan du også benyttet flash til en sådan, hvis altså modtagereb har flasgplugin på sin pocket pc.
Husk blot at din opløsning skal være på 320x240!