Avatar billede helper Nybegynder
08. september 2001 - 18:17 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Banner 468*60 animeret

Hvem kan lave et elegant (stilrent) banner ved klippe/klistre fra disse 3 sider (alle 3 sider skal \"sælges\" i banneret)

http://www.grad-u8.com/
http://www.evan-jones.com/PMBA.htm
http://www.evan-jones.com/elearninguk.htm

Hovednavnet er: Evan-Jones International
Avatar billede helper Nybegynder
08. september 2001 - 18:18 #1
...Må meget gerne være med sort baggrund :-)
Avatar billede oersted Novice
08. september 2001 - 18:23 #2
Det kan jeg, men der skal lidt penge på bordet for regulært arbejde

/oersted

www.jspr.dk
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2001 - 18:26 #3
Hmmmm.....

jeg syns ikke om ideen med bare at oprette en profil for at uddele alle 300 point
Avatar billede 1115822 Nybegynder
08. september 2001 - 19:16 #4
Snyd, ja du snyd.      :-(
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
08. september 2001 - 19:19 #5
Damn, helper! Du er jo hot til Flash :o)
Avatar billede helper Nybegynder
08. september 2001 - 19:20 #6
Hvad mener I med snyd? Jeg henvendte mig i kandu for at få lavet en banner og havde ikke før hørt om eksperten. Jeg oprettede mig og tilbød mine points. Jeg har ikke andre behov for IT hjælp, så hvad skulle jeg bruge resten af pointene til?

Hvis det er et problem for Jer, så undlad at hjælpe...

Jeg så blot adskillige andre i denne kategori som havde gjort det samme og endda med flere points. Så hvad er problemet?

Hvis ikke der er nogen der vil gøre det for \"mine\" points, finder jeg bare en freelancer ude i byen. Ikke noget problem for mig. Jeg så det blot som en mulighed og en naturlig opgave herinde i Jeres forum. Måske har jeg misforstået noget guy\'s?
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
08. september 2001 - 19:22 #7
Helper! Jeg vil gerne lave dig et banner!
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2001 - 19:24 #8
nej du har ikke misforstået noget - det virker bare lidt vildt at gøre det.

Der er nemlig vist en del fusk med folk herinde som har mange profiler for at snyde med pointene.

Og det er ufedt.

Hvis ikke du er en af dem må du undskylde at jeg brokkede mig.

Men for øvrigt er jeg sikker på at du godt kan finde på noget mere at bruge eksperten til, så bliv hængende
Avatar billede helper Nybegynder
08. september 2001 - 19:25 #9
Ok mosegris.dk - go ahead - please
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
08. september 2001 - 19:28 #10
Skriv lige hvad de tre sider handler om....
Avatar billede helper Nybegynder
08. september 2001 - 20:09 #11
Hej mosegris

Management, Sales and HRD training - Firmaet hedder: Evan Jones International

Er det nok, udover det du måtte kunne klippe fra siderne?
Avatar billede helper Nybegynder
08. september 2001 - 20:10 #12
..med animeret, mente jeg blot at der er en to-tre sider der skifter look. Ej flash, ok
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
08. september 2001 - 23:15 #13
Er det i orden at det ikke bliver animeret?! Jeg er bedre til stillbannere!!
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
08. september 2001 - 23:45 #14
Så er dit banner færdig! Det ligger her:

http://www.tng.dk/spin/evanjones.jpg

Håber du kan li´ det - selvom det ikke er animeret ;o).

Venligst
Rasmus
Avatar billede zhark Nybegynder
09. september 2001 - 00:43 #15
hvad med en dead line, så andre evt. ser på det!
Avatar billede helper Nybegynder
09. september 2001 - 00:51 #16
Ramus - meget flot, men savner noget effekt (skiftende billeder..), men måske ville det være synd? Jeg synes nu det er ret lækkert det du har lavet.

zhark - god ide med en deadline. Jeg lukker den imorgen tidlig kl. 1000

Men der skal nu ret meget til at slå mosegrisen

Vi får se
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
09. september 2001 - 09:31 #17
Hejsa Helper :o)
Mange tak. Hvis jeg skal være helt ærlig synes jeg ikke der skal være animation i - det kunne gøre det stilrene lidt \"uordenligt\". Men jeg har ændret det lidt - det nye ser lidt bedre ud (jeg har bare sletet det dér hvor der står \"And HDR Training\", så der nu kun stårt \"HDR Training\").

Det nye ligger her:
http://www.tng.dk/spin/evanjones3.jpg

Og endnu en gang tak :o)
Avatar billede zhark Nybegynder
09. september 2001 - 10:08 #18
Når ikke der er mere tid - så:
http://www.friserverplads.dk/zhark/evan-jones.gif
Avatar billede zhark Nybegynder
09. september 2001 - 11:36 #19
Man bør nok vælge andre farver end der bedes om!
http://www.friserverplads.dk/zhark/evan-jones1.gif
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2001 - 12:10 #20
mosegris.dk

Overdrevet flot banner du har lavet =]
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
09. september 2001 - 12:11 #21
Taaak lechter!!! :o) :o)
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2001 - 13:54 #22
det var så lidt.

Til dig og alle andre.. Mit navn staves ikke lechter eller lector, men lecter.
Avatar billede helper Nybegynder
09. september 2001 - 14:28 #23
Beklager mit sene svar/lukning, desværre har jeg ikke kunnet komme online før nu.

Mosegris - kanonjob

Zhark - fint arbejde, men for at bruge lecter\'s ord, har mosegris, lavet et overdrevent flot banner i mine øjne og fortjener hver point.

Tak for denne gang
Avatar billede helper Nybegynder
09. september 2001 - 14:32 #24
mosegris..måske ville du lige lægge din mail, hvis der opstår andre opgaver..mod betaling selvfølgelig.
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
09. september 2001 - 14:34 #25
Jeg siger mange tak for de pæne ord :o). Selvfølgelig må du få adressen, helper:

rasmus@tng.dk!

Fortsat god søndag.

Venligst
Rasmus
Avatar billede zhark Nybegynder
09. september 2001 - 15:12 #26
Det er da OK, havde sku\' også glemt at resette tekstpalette m.v. absollut ikke tilfreds meg eget forsøg!