Avatar billede chatter Nybegynder
08. september 2001 - 17:48 Der er 8 kommentarer og
4 løsninger

sponsore

jeg har brug for noget info om sponsore baner hvordan kan jeg få en af tale med et eller flere firmaer og sponsore baner på min side hvordan med betalings måden og betaler de i det  hele taget

kenner i nogle gode sponsore jeg skal bruge mange

15 point til vær der kommer med et egnet svar
Avatar billede koep Nybegynder
08. september 2001 - 17:50 #1
http://www.tjenester.dk/

God affiliate program med masser af \"sponsore\" som giver penge pr. klik
Avatar billede chatter Nybegynder
08. september 2001 - 17:51 #2
hvor dan er betalings måden osv
Avatar billede tommyf Nybegynder
08. september 2001 - 17:51 #3
Jeg tror ikke du skal regne med at kontakte dem skriftlig. Hvis du sender noget skriftlig til et firma skal du være helt sikker på at der ikke er stavfejl - stavefejl får dig til at frestå som useriøs.

Prøv istedet at tilmelde din side til www.tjenester.dk eller www.tradedoubler.dk , de har allerede snakket med firmaerne for dig :o)
Avatar billede koep Nybegynder
08. september 2001 - 17:58 #4
De overfører til din bankkonto men det gør de først når du har tjent ca. 500 kr. (mener jeg)

Så det er ikke sådant at du får hver måned eller noget i den stil
Avatar billede chatter Nybegynder
08. september 2001 - 18:07 #5
men nu har jeg læst rglerne og der står at anonsørne ikke tiladet erotiske sider og det er min side som jeg hvil tjæne på

andre
Avatar billede nuki Nybegynder
08. september 2001 - 18:16 #6
Jeg ville nok kontakte nogle andre porno sider eller noget i samme stil
Avatar billede a_n_d_e_r_s Nybegynder
08. september 2001 - 20:45 #7
Jeg bruger selv www.danban.dk !

De har også forskellige \"kulørte\" bannere du kan bruge til din side...

De udbetaler enten ved bankoverførelse eller ved check (koster vidst 10kr extra) når du har opsparet minimum 100kr...
Avatar billede a_n_d_e_r_s Nybegynder
08. september 2001 - 20:47 #8
Iøvrigt behøver du ikke vente på at blive godkendt hos DanBan hos hver enkelt affiliate - ligesom du skal hos tjenester.dk og tradedoubler.dk

Det var bare det:-)
Avatar billede hojben Novice
09. september 2001 - 00:57 #9
chatter > undskyld jeg siger dette, men tag et stavekursus.. Du staver jo som en brækket arm :-D
Avatar billede chatter Nybegynder
03. november 2001 - 04:44 #10
15 point til ver
Avatar billede payout.dk Nybegynder
15. september 2002 - 17:39 #11
www.payout.dk - per click/exit program!
Avatar billede dumle22 Nybegynder
23. februar 2003 - 22:48 #12
Igen skal Payout reklamerer her, hva? Hvis folk gør det samme for at opnå noget er det ulovligt, men lovligt, når I gør det??