Avatar billede www.michael Nybegynder
08. september 2001 - 14:49 Der er 18 kommentarer

www.michael

Så er det slut med det!
Det er slut med Eksperten!
Det er slut med irriterende brugere der altdi skal overspamme!
Slut med www.michael som er så fu..... irriterende.
Slut...

Jeg skammer mig over alt det jeg har skrevet osv. og ønsker ikke længere at være medlem pga. dette. Jeg har haft meget glæde af sperten.dk. Jeg har fået svar på meget, og dette er mit sidste SPAM!

Glem alt hvad jeg har sagt og fortsat god Eksperten.dk og også god weekend!

Jeg håber at der på Eksperten.dk fremover ikke vil komme lorte-brugere som mig, www.michael, mere...

Derfor må i alle have det godt fremover, og held og lykke med at score point, svare på spørgsmål, få svar på spørgsmål osv.......

Med venlig hilsen
                Michael/www.michael

Amen
Avatar billede omen Nybegynder
08. september 2001 - 14:55 #1
Hvis du selv er klar over dine fejl, skulle det ikke være noget problem, at rette dem selv. Så hvorfor ikke blive, og være lidt fornuftig istedet for?
Avatar billede www.michael Nybegynder
08. september 2001 - 14:57 #2
Tjoe! Hvorfor ikke? Jeg ved nu ikke...- Jeg vil tro at en mængde brugere vil overse mine spm og så er det sgu ik så sjovt at være her!

Hvad vil du mene?

/Michael
Avatar billede www.michael Nybegynder
08. september 2001 - 14:59 #3
...og jeg har også brugt alle mine point!
Avatar billede omen Nybegynder
08. september 2001 - 14:59 #4
Det kan måske godt være. Men hvorfor ikke slette denne bruger, opret en ny, og start på en frisk.
Avatar billede www.michael Nybegynder
08. september 2001 - 15:00 #5
Jeg ved nu ikke!
Avatar billede hotpop Novice
08. september 2001 - 15:01 #6
www.michael> Hvis du har brugt dien point må du jo bare sørge for at tjene nogle point, ikke sandt???
Avatar billede berg Nybegynder
08. september 2001 - 15:01 #7
Farveller og tillyk\' (du ka\' selv resten!)!
Avatar billede www.michael Nybegynder
08. september 2001 - 15:03 #8
hotpop: Ja jeg ved det! Men så har jeg jo også dette problem: \"Jeg vil tro at en mængde brugere vil overse mine spm og så er det sgu ik så sjovt at være her!\"

berg: (berg>www.michael) vi vi skie dig et stykk!

Avatar billede hotpop Novice
08. september 2001 - 15:09 #9
www.michael> Hvis dette er din fremgangsmåde kan jeg godt forstå folk:

Kommentar fra www.michael
08/09 2001 14:01:03    FUCK AF MED JER I LEDE SVIN! SKRID AD HELVEDE TIL MAND! FØRST OPRETTER MAN EN USKYLDIG AFTSEMNING OM HVAD ANDERSINES NIECE RHEDDER! JEG VÆLGER UD AT ET AF SVARENE ER FORKERTE, OG PLUDSELIG HAR JEG EN MASSE BRUGERE HÆNGENDE I RØVEN FORDI AT JEG DELTE POINT UD FORKERT. DE SAGDE: \"DET VAR IKKE DET ENE POINT DE GJALDT OM, MEN MÅDEN!\" OG SÅ NÅR JEG VENLIGT SKRIVER AT JEG JO DESVÆRRE IKKE KAN GIVE NOGLE POINT FORDI AT DET ER EN KOMMENTAR OG IKKE ET SVAR BLIVER JEG FANDME RØVRENDT MAN! FUCK AD HELVEDE TIL, OG TAG HELE EKSPERTEN MED MAND! JEG BEGYNDER SNART AT ØDELÆGGE HELE EKSPERTEN PGA JER TO MAND!! LEDE BUSTERTS!!!

/Michael
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. september 2001 - 15:10 #10
omen:> Ingen grund til at give ham gode ideer ...
Avatar billede www.michael Nybegynder
08. september 2001 - 15:11 #11
hotpop: Det er jo lige det jeg mener ik\'!

Hvorfor tror du jeg skrev dette:

\"Så er det slut med det!
Det er slut med Eksperten!
Det er slut med irriterende brugere der altdi skal overspamme!
Slut med www.michael som er så fu..... irriterende.
Slut...

Jeg skammer mig over alt det jeg har skrevet osv. og ønsker ikke længere at være medlem pga. dette. Jeg har haft meget glæde af sperten.dk. Jeg har fået svar på meget, og dette er mit sidste SPAM!

Glem alt hvad jeg har sagt og fortsat god Eksperten.dk og også god weekend!

Jeg håber at der på Eksperten.dk fremover ikke vil komme lorte-brugere som mig, www.michael, mere...

Derfor må i alle have det godt fremover, og held og lykke med at score point, svare på spørgsmål, få svar på spørgsmål osv.......\"???????

/Michael
Avatar billede www.michael Nybegynder
08. september 2001 - 15:11 #12
tdaugaard: Jeg forstår dig godt!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
08. september 2001 - 15:13 #13
www.micheal:> Ved du hvad \"split personality\" betyder??
Avatar billede www.michael Nybegynder
08. september 2001 - 15:14 #14
)o;
Avatar billede omen Nybegynder
08. september 2001 - 15:15 #15
tdaugaard: manden er godt selv klar over sine fejl, så jeg vil bare anbefale ham, at give dig og andre her på experten.dk en undskyldning, opfører sig som et voksent menneske og tage sig lidt sammen.
Avatar billede www.michael Nybegynder
08. september 2001 - 15:21 #16
omen: Det er altså slut nu........... Ellers tak for opbakningen!
Avatar billede omen Nybegynder
08. september 2001 - 15:24 #17
Helt i orden. Good luck fremover... :)
Avatar billede www.michael Nybegynder
08. september 2001 - 15:28 #18
Tak!