Avatar billede ramin Nybegynder
08. september 2001 - 13:32 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Nogen forslag ?

I over et år har vi forgæves prøvet at blive optaget på SOL\'s bilguide på http://www.bil-guide.dk. Hver gang får vi af vide af vores side http://www.autoatlas.dk ikke er god nok til at komme på deres \"fine\" guide. Hvad synes I ?

I torsdags har vi meddelt SOL at vi vil gå videre med sagen til konkurrencestyrelsen. 2 timer efter blev vi oprettet på undersiden \"bilannoncer/databaser\", samme kategori er på forsiden, men her har de efter vores mening med vilje \"glemt os\".

Hvis I synes Autoatlas.dk er ok, må i meget gerne støtte os ved at gøre dem opmærksom på deres \"fejl\" på adressen linkguide@a.sol.dk

Hvor er det surt at være lille øv...

Ramin
www.autoatlas.dk - din bilguide
Avatar billede filen Nybegynder
08. september 2001 - 13:35 #1
En kanon flot side i har. Jeg har sendt mail;o)
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2001 - 13:55 #2
hmmm....
jeg kan da godt forstå de ikke vil optage siden.
Den er jo 10 gange pænere end deres egen.

Jeg vil sige som jeg altid har sagt SOL stinker
Avatar billede resten Nybegynder
08. september 2001 - 13:56 #3
Hej
jeg har surfet lidt rundt på din/jeres flotte side ærgeligt du/i ikke kan blive optaget hos sol da jeres side egner sig fortrineligt til deres bil-guide

resten>
Avatar billede podata Nybegynder
08. september 2001 - 14:06 #4
De hyler over faldende annonce indtægter og de har lukket gratispenge.dk >:(
Hvis det her så er deres holdning, ja, så graver de jo deres egen grav.
jeg synes i øvrigt ikke om sol - bruger den ikke til noget som helst.
Avatar billede ricky1 Nybegynder
08. september 2001 - 14:52 #5
Den er bare pisse FED(COOL)
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2001 - 19:17 #6
Jeg synes den er rigtig vellykket, kan godt se hvorfor SOL føler sig presset! I fortjener sq at have hele forsiden!
Avatar billede ramin Nybegynder
08. september 2001 - 20:02 #7
Tak for rosen :-) Det varmer at der er så stor enighed, i telefonen sagde SOL bl.a. \"det kan godt være du synes din side er god, men det er jo din mening\". Jeg har længe haft en ide om at den rigtige grund er mere politisk, men man bliver jo i tvivl når de bliver ved med ikke at ville optage en.

Jeg ved ikke rigtig med point-systemet, jeg kom vist til at give \"filen\" alle points - undskyld...

Hvis det virkelig skal hjælpe vil jeg sætte stor pris på hvis i også skrev til SOL på linkguide@a.sol.dk
Avatar billede zoidberg Nybegynder
09. september 2001 - 00:43 #8
Flot side, men har du prøvet at se den i Netscape?
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2001 - 00:47 #9
jeg kom til at tænke på...forsidebilledet på http://www.autonet.dk så jeg inde på jeres side...kopi eller?
Avatar billede ramin Nybegynder
09. september 2001 - 00:54 #10
Netscape er et problem, 2-3 % ankommer til autoatlas.dk med netscape, det er nok sidste gang vi ser dem. Da vi ikke har uendelige resourcer har vi valgt at leve med det.

Vi samarbejder med ADP omkring bilerne. ADP ejer http://www.autonet.dk