Avatar billede xxx_jensen Nybegynder
08. september 2001 - 13:19 Der er 7 kommentarer

Neddatering til WIN98

Er det muligt at formatere+installere WIN98 2 udgave på en computer med WIN ME installation, som er umuligt at genetablere.
Avatar billede hotpop Novice
08. september 2001 - 13:30 #1
Slet win.com, io.sys, command.com og msdos.sys de steder de fremkommer - herefter kan du installere win98 oveni WinMe :)
(sletningen kan gøres under windows - behøves ikke boote på diskette for at du kan slette dem)
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2001 - 13:30 #2
Ja du kan blot kører fdisk og installere windows 98 SE igen
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2001 - 13:31 #3
Mon det så er så driftsikker en windows 98 SE du for ud af det hotpop?
Avatar billede hotpop Novice
08. september 2001 - 13:34 #4
kharder> ja min virker fint - faktisk bedre end en ren installation :)
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2001 - 13:37 #5
Oki jeg tænkte blot da xxx_jensen taler om formatering.
Avatar billede hotpop Novice
08. september 2001 - 13:38 #6
på min måde har han jo en fuldt funktionsdygtig win98 UDEN at skulle formattere... :)
Avatar billede styggeulv Nybegynder
10. september 2001 - 12:30 #7
...jeg har faktisk selv gjort kunststykket engang.. jeg anvendte dog en boot-diskette, startede op med 1 cd-rom drev, og valgte herefter install... så brokkede systemet sig ikke, og alt kørte fint...

-wolfie-