Avatar billede mikeddk Nybegynder
07. september 2001 - 21:53 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Min mirkrofon

Jeg kan ikke få min mic til at virke,,,jeg har sikret mig flere gange at den sidder rigtig i, men nå jeg prøver at optage noget så fanger den ikke noget sinal! Det underliger er nemlige at den har virket,,skal jeg download en driver eller hvad???

Få forhånd Tak

Rasmus    £ icq = 105568732
Avatar billede omen Nybegynder
07. september 2001 - 21:55 #1
Har du sat den i den rigtige port ?
Avatar billede mikeddk Nybegynder
07. september 2001 - 22:00 #2
som jeg skriver så har jeg sat den i alt hvad der er !!! plz help me
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2001 - 22:00 #3
har du slået mikrofon porten til i lydstyrke? (højttalerikonet)
Avatar billede Beach Mester
07. september 2001 - 22:01 #4
Prøv at kigge i opsætningen om du ikke har slukket for indgangen!

højtalericonet ved uret dobbeltklik og se på Mic-indgangen. Er der et X i slå fra? Det må der IKKE være. Der skal self. også være skruget op for indgangen samme sted!

//Beach
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2001 - 22:03 #5
:)
Avatar billede mikeddk Nybegynder
07. september 2001 - 22:04 #6
inde i recording controls kan jeg ikke skrue op eller ned ved recording volume
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2001 - 22:04 #7
Kan du ikke se mikrofon indgangen skal du op i avanceret > Indspilning
Avatar billede mikeddk Nybegynder
07. september 2001 - 22:07 #8
kan i ikke skrive til mif over icq det går lidt hurtigere
Avatar billede mikeddk Nybegynder
07. september 2001 - 22:10 #9
der er intet der virker,,det stinker der her lyd-lort,,,har i ikke andre ideer
Avatar billede Beach Mester
07. september 2001 - 22:11 #10
Her hopper jeg af (ICQ), men det er også OK for mig, skal arbejde så...
Gå til den mr. el_barto

//Beach
Avatar billede mikeddk Nybegynder
07. september 2001 - 22:15 #11
plz help me and fast !!!!
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2001 - 22:26 #12
jeg har ikke ICQ :)
Desværre!

Flyt spørgsmålet over i Hardware > PC der kan de hjælpe!

Held og lykke...