Avatar billede laptop_1 Nybegynder
06. september 2001 - 20:45 Der er 5 kommentarer

Hvilken Kawa skal jeg tage

Jeg vil gerne igang med Kawa. Hvilken skal jeg tage, Professional eller Enterprise
Avatar billede fear Nybegynder
06. september 2001 - 20:47 #1
det er ligegyldig..
Avatar billede bbs Nybegynder
06. september 2001 - 22:18 #2
Proffessional.
Avatar billede rene-rene Nybegynder
10. september 2001 - 20:53 #3
du skal tage professionel, hvis det er til almindelig java programmering. Enterprise udgaven er fortrinsvis til at programmere Java beans i
Avatar billede dat00c12 Nybegynder
26. september 2001 - 15:11 #4
Til privat forbrug er Kawa Professionel helt fint, men i videre gående programudvikling må du nok hellere gribe fat i Kawa Enterprise.
Så det er alt efter hvilket behov du her.
Avatar billede thomaz Nybegynder
05. november 2001 - 14:42 #5
Giver fear ret. Selvfølgelig er der flere features i Kawa enterprise edition. Men hvis man lader være med at bruge disse kan man bruge Kawa ganske som en alm Kawa