Avatar billede netsrac Praktikant
06. september 2001 - 18:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Filsystem ?

Ja vi har lige lært om rekursive funktioner og få nogle alt for lette opgaver som jeg lige har knaldet igennem, men så tænkte jeg at jeg lige ville lave en rekursiv funktion der udskriver alle filer og mapper på computeren, så spørgsmålet er hvordan og om man kan tilgå filsystemet fra java ?
Avatar billede monz Nybegynder
06. september 2001 - 18:33 #1
Det kan man .. Kig på java.io.File klassen
Avatar billede monz Nybegynder
06. september 2001 - 18:37 #2
Avatar billede netsrac Praktikant
06. september 2001 - 19:06 #3
Nice så fik jeg også lavet det, det var jo ikke så svært :)
Avatar billede tommer Nybegynder
24. august 2002 - 16:41 #4
netsrac.. kan du ikke vise hvordan du har gjort, jeg vil gerne lave det samme.. men mangler lige ideen ;-)
Avatar billede tommer Nybegynder
28. oktober 2002 - 11:21 #5
er du der ??