Avatar billede list Nybegynder
06. september 2001 - 14:13 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

cd autorun

Hvordan fjerner jeg autorun i regedit. Det skal ikke være med et program som f.eks Tweak IU
Avatar billede kisbye Nybegynder
06. september 2001 - 14:15 #1
jeg lytter med
Avatar billede wisen Nybegynder
06. september 2001 - 14:16 #2
Hvis du kører Nt eller Win2000 så se her : http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q155/2/17.ASP
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. september 2001 - 14:40 #3
Hvad har TweakUI nu gjort siden du ikke vil bruge den, den går alligevel ned på samme sted som Regedit, bortset fra at du bliver fri for at lede efter stedet i Registry.
Avatar billede list Nybegynder
06. september 2001 - 18:11 #4
Jeg vil bare gerne vide hvordan det gøres. Og jeg har ikke noget i mod tweat ui
Avatar billede goulduck Nybegynder
06. september 2001 - 18:28 #5
retaxes> det kunne jo være fedt at lave en .reg fil, som ordnede det for én. Ikke fordi jeg har brug for det ...
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. september 2001 - 19:19 #6
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. september 2001 - 19:21 #7
goulduck> Det tror jeg man kan, en lille stump lavet i notepad.
Men lige hvordan kan jeg ikke huske og man skal være forsigtig, huske at tage en backup af reg-filen!
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. september 2001 - 19:22 #8
list> Jeg glemte at skrive den er gratis!
Avatar billede list Nybegynder
06. september 2001 - 22:24 #9
wisen>>

Jeg havde fundet nøglen til at disable autorun, men du gav mig den sidste del (den skulle genstartes).

Tak for løsningen.
Avatar billede wisen Nybegynder
07. september 2001 - 07:50 #10
Np; takker for point :)