Avatar billede rumfart Nybegynder
05. september 2001 - 13:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Logo søges!!!!

Vi mangler et logo!!!
Det skal forestille en rum raket, det skal nok være omkring 150*250 sådan ca. Det skal illusterer rumfart...
Farverne må i selv bestemme, men baggrundsfarven SKAL være sort!!!!

På forhånd tak...

p.s. Jeg giver 150 points for at det kan blive godt, og blive lavet hurtigt!!!
Avatar billede victorflyv Nybegynder
05. september 2001 - 13:46 #1
det er lige en kende for lidt for min smag!
Avatar billede Jman Praktikant
05. september 2001 - 13:49 #2
Avatar billede rumfart Nybegynder
05. september 2001 - 13:50 #3
Jo fino!!! Du kan li få lidt points for det, men du får sku ikke alle 150!!! :o)
Avatar billede rumfart Nybegynder
05. september 2001 - 13:51 #4
Hmmm sådan noget pis, så fik du dem alligevel!!! Hrmph
Avatar billede Jman Praktikant
05. september 2001 - 14:05 #5
vil du have nogle af dem igen?
Avatar billede nil.dk Nybegynder
05. september 2001 - 14:25 #6
Nu styrer I jer lige.. der står med store røde bogstaver:

Please, respect the copyright of this image!
Avatar billede Jman Praktikant
05. september 2001 - 15:29 #7
det gør jeg skam også... Jeg har jo ikke sagt at han ikke skulle betale for det, vel -
Men derudover synes jeg at du skulle LÆSE copyrighten inden du brokker dig...

\"For professional purposes: you must purchase the license of use for the image. If there is no price displayed beside, contact the graphic artist.
For personal purposes: you may use freely a limited number of images. \"