Avatar billede addce Nybegynder
05. september 2001 - 13:40 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

TIL ALLE!!!

hvem syntes at jeg addce:

1: skal simdes ud
2: skal blive og prøve at hjælpe andre fr nu
Avatar billede jkjaers Nybegynder
05. september 2001 - 13:42 #1
hvad har du gang i?
Avatar billede poull Nybegynder
05. september 2001 - 13:42 #2
min foreslår at du skal cykle en tur :)
Avatar billede poull Nybegynder
05. september 2001 - 13:43 #3
(min sidekammerat)
Avatar billede Slettet bruger
05. september 2001 - 13:45 #4
Smut en tur til stranden, saml så mange muslingeskaller som du kan, vælg de 5 flotteste, slå plat og krone om hvem af dem der skal stemmes hjem, og spørg så den sidste overlevende om du skal smides ud eller blive.
Avatar billede dar Nybegynder
05. september 2001 - 13:47 #5
Ærlig talt synes jeg at du skal smides ud når du misbruger sitet, ved at oprette sådanne nonsens spørgsmål...
Avatar billede dar Nybegynder
05. september 2001 - 13:48 #6
Men udover det er jeg da fuldkommen neutral :)
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
05. september 2001 - 13:48 #7
el_barto <<<

Skal du også se robinson??? *lol*

::sunlock.dk::
Avatar billede victorflyv Nybegynder
05. september 2001 - 13:48 #8
bøsse
Avatar billede sigski Nybegynder
05. september 2001 - 13:49 #9
hehe......bare p.g.a lidt trælse spm om f.eks Warez

Næææh du har \"ikke\" overtrådt reglerne
Avatar billede addce Nybegynder
05. september 2001 - 13:56 #10
jeg spurte ikke om alle de latterlige svar!
(er der andre en idioter her på eksperten)
Avatar billede mikkel_robin Nybegynder
05. september 2001 - 14:04 #11
Ja, der er sikkert et par kæmpe-idioter som dig
Avatar billede nil.dk Nybegynder
05. september 2001 - 14:04 #12
addce >> Du kunne måske komme med en historie.. vi kender dig jo ikke allesammen vel?
Avatar billede ricky Nybegynder
05. september 2001 - 14:06 #13
addce>> hvad fanden havde du tænkt du dig at få af svar ???
på et latterligt spm. får man sgu da latterlige svar!
hvis du mener noget seriøst med dette burde du tage dig sammen og lade være med at oprette spm. ligesom dette - og hvis du endeligt må/skal - så skriv da for h...... hvad det drejer sig om.

det var bare det jeg ville sige - hej!
Avatar billede mukanus Nybegynder
05. september 2001 - 14:07 #14
hvad fanden har du gang i ? eller jeg er iværtfald fuldstændig ligeglad om du bliver slettet eller ej !

men en  debat handler ikke om hvorfor folk skal slettes hvis du syntes du har gjort noget forkert så slet dig selv !

hvis ikke så bliv og vær normal og besvar andres spg !
Avatar billede fcs Novice
05. september 2001 - 14:10 #15
Man må nok sige at din opførsel ikke ahr været den bedste. Nu har jeg ikke lige sat mig 100% ind i alt hvad du har lavet herinde, men du har flere gange overtrådt reglerne med spørgsmål om warez og andre ulovligheder. Ydermere virker det som om at du ikke rigtig tænker over de ting du siger og gør, hvilket sikkert er til stor irritation for andre brugere.

Jeg mener at du burde have været slettet for dine spørgsmål om ulovlige emner, men hvis du bare sørger for at holde din sti ren fra nu af, så har jeg ingen problemer med at du fortsætter herinde ;-)
Avatar billede zhark Nybegynder
05. september 2001 - 14:17 #16
Hvis du fortsætter stilen må det blive 1:
Men du indikerer jo selv... (i 2:) fra nu af... så måske?
Du har nok siddet 5 min. forlænge på potten for 5-6 år siden da du var 2 år.
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. september 2001 - 14:41 #17
1 - smid ham/dig ud.

(Og hvis du ikke bliver smidt ud, så prøv at lave en mere beskrivende overskrift næste gang!!)
Avatar billede Slettet bruger
05. september 2001 - 14:48 #18
addce hvad med nogle henvisninger til spørgsmål, det drejer sig om?
Avatar billede tommyf Nybegynder
08. september 2001 - 13:08 #19
Beskrivelse af hvordan ADDCE opføre sig.

- Har (vist) aldrig besvaret andre spørgsmål end sine egne.

- Har op til flerer brugere ( www.eksperten.dk/spm/103557 ).

- Opret konstant spørgsmål der omhandler wares/serialz etc.

- Tager konstant sine point tilbage selvom spørgsmålet er besvaret rigtig
(Eller mister bare interessen midt i det hele og lukker spørgsmålet).

- Er direkte dum at høre på \"er der andre en idioter her på eksperten\",
tumpen mente nok \"Er der ikke andet end idioter på eksperten\".
Så ikke nok med han ikke kan formulerer sig er han også ubehøvlet.

//Altså håber jeg du smutter meget snart.
Avatar billede tommyf Nybegynder
08. september 2001 - 13:11 #20
+
- Kan ikke finde ud af at give sine spørgsmål en sigende overskrift.
Avatar billede dar Nybegynder
08. september 2001 - 13:13 #21
tommyf>> Enig!
Avatar billede omen Nybegynder
08. september 2001 - 13:18 #22
Helt rigtigt tommyf