Avatar billede pnr Nybegynder
05. september 2001 - 13:11 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Mit system bliver ustabilt efter standby

Jeg har prøvet flere gange at sætte mit system i standby, men hver gang jeg vækker det igen køre det ustabilt, programmerne svare ikke osv. Er der nogle der har en løsning på det??
Avatar billede 17 Nybegynder
05. september 2001 - 13:13 #1
Ja.. Lad være at lade den gå standby men sluk den istedet...

#17
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. september 2001 - 13:16 #2
Har du installeret Service Pack 2?

Bliver den også ustabil under Hybernate?
Avatar billede pnr Nybegynder
05. september 2001 - 13:17 #3
Jeg har installeret sp2, hvad er hybernate?
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. september 2001 - 13:22 #4
Jeg tror jeg skrev forkert, det hedder Hibernate og betyder Dvale.
Højreklik på skrivebordet og vælg Pause/Strømstyring se under fanebladet Dvale om den er aktiveret!
Avatar billede pnr Nybegynder
05. september 2001 - 13:29 #5
Den er sat til at understøtte Dvale
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. september 2001 - 13:34 #6
Bliver windows også ustabil når du bruger Dvale?
Avatar billede pnr Nybegynder
05. september 2001 - 13:37 #7
Jeg har lige prøvet at sætte den i dvale, og det virkede ikke til at den er blevet ustabil ;-)
Avatar billede goulduck Nybegynder
05. september 2001 - 13:42 #8
Det er en mellemting mellem Dvale og totalt slukket.

Control Panel -> Power options .. her kan du aktivere hybernate. Herefter kan du, når du vælger luk computer, vælge hybernate.

Dette vil skrive computerens ram til harddisken og slukke helt. Når du så tænder computeren, vil den indlæse hvad den har i ram og vænne tilbage til hvor du slap den.

Dvale = pæst
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. september 2001 - 13:46 #9
Kan du så ikke bruge den indstilling.

Du skal bare huske at din PC starter hvis du har et netkort eller et modem tilsluttet, men det kan kobles ud i bios under Powermanagement!
Avatar billede pnr Nybegynder
05. september 2001 - 13:50 #10
Er det normalt at der er problemer med Standby?
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. september 2001 - 13:52 #11
Jeg ved ikke om det er normalt, jeg kan lige prøve min egen!
Avatar billede pnr Nybegynder
05. september 2001 - 14:00 #12
Jeg siger tak for hjælpen ;-)
Avatar billede retaxes Nybegynder
05. september 2001 - 14:20 #13
He, der gik sq koks i min, så jo, den bliver ustabil!
Det tog lige lidt tid at få gang i systemet, så jeg blev forsinket!

Takker for pointene ;o)

www.fotx.net/retaxes