Avatar billede blueforce Nybegynder
04. september 2001 - 17:07 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Tabel error

<?
    $conn = mysql_connect(\"localhost\",\"XXXXX\",\"XXXXXX\");
    mysql_select_db(\"info\");

    $query = \"SELECT * FROM user where navn=\'$navn\'\";
    $result = mysql_query ($query);

    print \"<table>\\n\";
    while($list = mysql_fetch_array($result)) {
    print \"<tr><td>Navn:</td><td>$list[navn] ($list[alder])</td></tr>\\n\";
    print \"<tr><td>ICQ:</td><td><a href=\\\"http://wwp.icq.com/scripts/search.dll?$list[icq]\\\">$list[icq]</a></td></tr>\\n\";
    print \"<tr><td>E-mail:</td><td><a href=%22mailto:$list[email]/%22>$list[email]</a></td></tr>\\n\";
    print \"<tr><td>Info:</td><td>$list[info]</td></tr>\\n\";
    }
    print \"</table>\\n\";
?>

hvordan sætter man d ind i en HTML fil hvor der er en ramme omkring de forskellige ting?
Avatar billede blood Nybegynder
04. september 2001 - 17:08 #1
<?
    $conn = mysql_connect(\"localhost\",\"XXXXX\",\"XXXXXX\");
    mysql_select_db(\"info\");

    $query = \"SELECT * FROM user where navn=\'$navn\'\";
    $result = mysql_query ($query);

    print \"<table border=\\\"1\\\">\\n\";
    while($list = mysql_fetch_array($result)) {
    print \"<tr><td>Navn:</td><td>$list[navn] ($list[alder])</td></tr>\\n\";
    print \"<tr><td>ICQ:</td><td><a href=\\\"http://wwp.icq.com/scripts/search.dll?$list[icq]\\\">$list[icq]</a></td></tr>\\n\";
    print \"<tr><td>E-mail:</td><td><a href=%22mailto:$list[email]/%22>$list[email]</a></td></tr>\\n\";
    print \"<tr><td>Info:</td><td>$list[info]</td></tr>\\n\";
    }
    print \"</table>\\n\";
?>

Er det sårdan du mener??
Avatar billede bigo Nybegynder
04. september 2001 - 17:10 #2
Prøv dette

<?
    $conn = mysql_connect(\"localhost\",\"XXXXX\",\"XXXXXX\");
    mysql_select_db(\"info\");

    $query = \"SELECT * FROM user where navn=\'$navn\'\";
    $result = mysql_query ($query);

    print \"<table border=1>\\n\";
    while($list = mysql_fetch_array($result)) {
    print \"<tr><td>Navn:</td><td>$list[navn] ($list[alder])</td></tr>\\n\";
    print \"<tr><td>ICQ:</td><td><a href=\\\"http://wwp.icq.com/scripts/search.dll?$list[icq]\\\">$list[icq]</a></td></tr>\\n\";
    print \"<tr><td>E-mail:</td><td><a href=\'mailto:$list[email]\'>$list[email]</a></td></tr>\\n\";
    print \"<tr><td>Info:</td><td>$list[info]</td></tr>\\n\";
    }
    print \"</table>\\n\";
?>
Avatar billede blueforce Nybegynder
04. september 2001 - 17:10 #3
yep Blood

btw, har du ik mig / havde mig på ICQ?
Avatar billede blood Nybegynder
04. september 2001 - 17:12 #4
blueforce >> Jo jeg hade dig..
Avatar billede blueforce Nybegynder
04. september 2001 - 17:13 #5
hvorfor har du mig ik mere?
er du sur eller noget?

har sendt REQ osv..
Avatar billede blood Nybegynder
04. september 2001 - 17:16 #6
blueforce >> Nej det har ikke, du har nok sendt det til det gamle nummer.

Og nej du kommer ikke på....
Jeg har fjernet muligheden for at skrive til mig hvis man ikke er på min liste, pga. at jeg får for mange mails om folk som vil have lavet noget gratis, eller for ekspertens points, Bla. fra dig.

:o)
Avatar billede blueforce Nybegynder
04. september 2001 - 17:17 #7
hmm
ok, men fatter d ik helt så

mener sq ik jeg nassede på dig el noget..
snakkede bare lidt og tradede

mit ICQ# 53288924 hvis du vil alligevel!
Avatar billede blueforce Nybegynder
04. september 2001 - 17:18 #8
bider ik eller noget