Avatar billede niksen1 Nybegynder
04. september 2001 - 13:59 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Og winXP dril

I have a good one for you !

When installing win2k OR winXP on my Targa laptop ( 400 Mhz, 128mb, 20giga,
ati rage 2mb ) when setup installs devices the screen goes black. In win2k
the mashine still run and i succeded in guessing the clicks to complete
setup, and then in safemode i could get good graphic drivers into the
system. But in win XP the same thing seems to happen, but winxp setup seems
to stop the system with a sleep command or something, still i cant see
anything. BTW do you remember what happenes when in the last part of
\"installing windows\" in the process of \"installing devices\", does it ask for
something ? I tried, through dual boot, copying known good drivers ( for
win2k though ) into XP installation folder, i hoped setup would try the .inf
but the same shit. so how do i get win xp to do something different with the
graphics card ?

undskyld det engelsek, men jeg gider ikke taste det hele ind igen ! he he
Avatar billede filen Nybegynder
04. september 2001 - 14:01 #1
Hvis du skal have et svar fra mig så skal det være på Dansk
Avatar billede dr.m Nybegynder
04. september 2001 - 14:01 #2
hehe
Avatar billede niksen1 Nybegynder
04. september 2001 - 14:05 #3
brug \"translate this page\" det virker rigtig godt !
Avatar billede dr.m Nybegynder
04. september 2001 - 14:07 #4
which targa is it?
Avatar billede filen Nybegynder
04. september 2001 - 14:11 #5
Glem det..
Avatar billede niksen1 Nybegynder
04. september 2001 - 14:22 #6
its a targe roadwarrior 770 P2 400, it says model 290 in the buttom, but actebis ( where it is bought, relates to \" roadwarrior 770 )
Avatar billede dr.m Nybegynder
04. september 2001 - 14:24 #7
Avatar billede niksen1 Nybegynder
05. september 2001 - 11:12 #8
Good idear, so i already did, no change !