Avatar billede jan-sch Nybegynder
03. september 2001 - 19:39 Der er 19 kommentarer

http://www.test88.subnet.dk

Hej hvad syntes i om siden, http://www.test88.subnet.dk

hvad kan laves om? giv siden en karekter!
Avatar billede magnus_madsen Nybegynder
03. september 2001 - 19:44 #1
8@13 - lidt kedelige farver dog.
Avatar billede stefanie Nybegynder
03. september 2001 - 19:49 #2
joww, men vil da gerne vide hvad det er du har lagt ind som skal opdateres hver ca. 2-3 sec. kan se at den gør det.  *SSSS*
måske et dumt sp. men jeg er jo heller ikke webdesigner :)
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
03. september 2001 - 19:50 #3
Har du tilladelse til deap-linkning af live-cam optagelserne ? ... ellers tror jeg du skal skynde dig at få det - de spøger ikke med den slags.
Avatar billede jan-sch Nybegynder
03. september 2001 - 19:51 #4
Til fotograf

hvem spøger ikke med den slags..
tror du ikke jeg må det?
Avatar billede stefanie Nybegynder
03. september 2001 - 19:52 #5
he he, ok har vidst fattet den nu, så slet ikke godt efter hvad denne side gik ud på, er ikke Big B. freak  *GGG*

Avatar billede Keld Nielsen Forsker
03. september 2001 - 19:55 #6
deap-linkning er absolut ikke tilladt - der er allerede faldet domme her i landet.

Hvis jeg var dig ville jeg spørge - du kan da ikke få andet end nej, og så ellers holde sig til loven.

Der er meget omkring ophavsret på internet, prøv at kigge her:
http://www.copydan.dk
http://www.ophavsret.dk
http://www.bender.dk

...det er til at blive klog af!
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
03. september 2001 - 19:56 #7
Lige lidt mere konkret til Bender:
http://www.bender.dk/artikler/ophavsret/ophavsret.htm
Avatar billede jan-sch Nybegynder
03. september 2001 - 19:57 #8
ok, jeg sender dem en mail, hvor jeg spørger hvad der er ulovligt og lovligt på min side... og siger jeg vil fjerne det hurtigst muligt, hvis der er noget ulovligt... TAK for din kommentar \"fotograf\"
Avatar billede hhjensen Nybegynder
03. september 2001 - 20:50 #9
Der skal også tjekkes for stavefjel! 8-)
Avatar billede Slettet bruger
03. september 2001 - 23:32 #10
Er ophavsretten ok her? (C)tvdanmark 2?
Siden virker noget rodet, man skal lige vende sig til den før man finder sig til rette.

karakter 8 @ 13
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2001 - 10:46 #11
jan-sch> Hvorfor vil du have anmeldt bigbrother.subs.dk igen? Nu må dig og din såkaldte bror snart fucke af!
Avatar billede kennith Nybegynder
07. september 2001 - 00:58 #12
Siden er lidt kedelig men den er funktionel og let at overskue lidt andre farver og nogle billeder ville nok pifte den gevaldigt op. Men inden i bruger billeder fra andre bigbrother sider så husk lige at få lov. Jeg er ret sikker på at i IKKE må linke til kamerarene hvis jeg var dig ville jeg nok starte med at fjerne dem og så spørge om lov så kan du altid sætte dem ind igen

Kennith
Avatar billede brahma Nybegynder
08. september 2001 - 10:25 #13
Det er jo den samme side som bigbrother.subs.dk!
Avatar billede michaelb Nybegynder
08. september 2001 - 17:49 #14
Det er en o.k. side. Der kunne dog godt ændres ting som f.eks:

1. Inde under hver deltager er billedernes størrelse forkert!

2. Teksten til hver deltager er ikke så god synes jeg. Prøv f.eks at høre denne her:

Cosmo har levet 31 år, han har dame på og han ryger (Måske?) Cosmo er et stort legebarn der med sikkerhed er holdets joker, han minder lidt om Biker Jens. Cosmo hedder rigtig ikke Cosmo men vil ikke ud med hans rigtige navn, han mener det er ligegyldigt. Cosmo arbejder som \"tusindkunster\" hvad det så end er, han siger: \"Jeg vil gerne bruge pengene på en kværn\"

Den kunne godt have lydt bedre! F.eks sådan her:

Cosmo er 31 år, ryger og har en kæreste!
Cosmo er et stort legebarn der med sikkerhed er holdets joker.
Han minder lidt om Biker Jens.
Cosmo hedder rigtig ikke Cosmo men vil ikke ud med hans rigtige navn. Han mener det er ligegyldigt.
Cosmo arbejder som \"tusindkunster\" hvad det så end er.
Hvis Cosmo vinder, vil han bl.a. bruge pengene på en kværn siger han.

3. Download skal omdøbes til Downloads

4. Der kunne godt være lidt flere farver. Evt. et bedre logo eller nogle flere billeder!

5. \"BigBrother.subs.dk - ALT kan ske -\"! Ehh...- det holder altså ikke! Find på et andet end det BigBrother.dk har!

6. HUSK: opdater afstemningen

7. Det holder altså ikke at når man klikker på \"skriftestolen\" bliver farverne, menuen og alt andet skiftet ud!

8. Det samme med chat

9. Ved Kontakt er formularens \"ris ros\" felt for småt! Lav det større! Ligesom nederst her på denne side!

Bl.a. nogle af de fede ting på BigBrother.subs.dk:

Når jeg ser live fra min pc inde på BigBrother.dk hakker det af h...... til! Men det gør det ikke på jeres! Det er fedt nok!

Fedt med en fanklub!

Fedt indhold og fede informationer!

.::Michael::.
Avatar billede michaelb Nybegynder
08. september 2001 - 17:49 #15
Nåh ja!!!

Karakter: 8@13
Avatar billede michaelb Nybegynder
08. september 2001 - 17:52 #16
el_barto: Pas lige på ordvalget!
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2001 - 19:00 #17
michaelb> http://www.eksperten.dk/spm/107075 forklarer hvorfor...
Avatar billede michaelb Nybegynder
08. september 2001 - 19:02 #18
Tjaa...- du har ret!
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2001 - 19:04 #19
:)