Avatar billede jokeboy Nybegynder
02. september 2001 - 19:52 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

wireless camera

Jeg skal bruge et webkamera/wireless camera, som jeg skal bruge til at holde møder på nettet med. Desuden
skal det kunne bruges til overvågning, så jeg feks kan se om det er naboen hund der skidder i min indkørsel!! Kan man sætte cameraet til at optage \"indkørslen\" mens man ikke er hjemme ? og hvordan gør man/ hvilke programmer skal jeg bruge ?
Avatar billede omen Nybegynder
02. september 2001 - 20:16 #1
Du skal bare købe et webcam som kan klare disse ting, så følger softwaren med. De fleste nye webcams kan begynde at optage så snart der er noget der bevæger sig!
Avatar billede maxpay Nybegynder
02. september 2001 - 20:29 #2
Gå ind på www.edbpriser.dk der ser du får du et overblik over en masse priser og der garenterret en masse programmer og vejledning med
Avatar billede jokeboy Nybegynder
02. september 2001 - 20:30 #3
kan du give eksempler på hvilke ?
Avatar billede jokeboy Nybegynder
03. september 2001 - 08:51 #4
Andre der ved noget ?
Jeg håber på noget bedre hjælp, end
bare et link til edbpriser.dk
Avatar billede jokeboy Nybegynder
04. september 2001 - 08:48 #5
nogen der ved noget om wireless camera ?
Avatar billede jokeboy Nybegynder
17. september 2001 - 14:15 #6
hjælp søges !
Avatar billede jokeboy Nybegynder
28. september 2001 - 18:44 #7
Er der nogen der kan hjælpe ?
Avatar billede jokeboy Nybegynder
20. oktober 2001 - 00:21 #8
Mangler stadig hjælp!
Avatar billede jokeboy Nybegynder
29. november 2001 - 20:18 #9
fik aldrig et svar jeg kunne bruge til noget,
så jeg trækker pointene tilbage.
Avatar billede it-man Nybegynder
06. februar 2002 - 17:41 #10
Hej Jokeboy

Jeg er ude i samme ærinde som dig. Men kan ikke finde et decideret wireless camera. Men der findes webcam's, der kan sættes sammen med en mobiltelefon.
Jeg hælder mere til en ledningsløsning, men normalt kan man ikke have et webcam med en USB ledning på mere en 5 m.
Så fandt jeg denne løsning her på experten:
http://catalog.blackbox.com/BlackBox/templates/blackbox/itemgroup3421guest.asp?param=317&ig_id=3421&title=Remote+Port+USB&related=

Måske er det også noget for dig.
Men hvordan pokker undgår du herefte, at naboens hund skider i din indkørsel.