Avatar billede pornstars Nybegynder
02. september 2001 - 19:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kalender Program

hey jeg leder efter et kalender program hvor man bla. kan sige hver dag kl 6 skal den starte en lyd eller en mp3 fil eller en cd eller whatever, samt skrive en tekst.. f.eks. Så står vi op

Også en kl 10 som gør det samme bare med en anden tekst..
Get the point?
Avatar billede gzu Nybegynder
02. september 2001 - 19:53 #1
Hmm jeg har hørt at der skulle være/komme en på epunkt.dk men er ikke sikker du kan jo prøve og se om du kan finde noget da jeg har ret travlt for tiden!
http://www.viskilde.subnet.dk
Avatar billede pornstars Nybegynder
02. september 2001 - 19:55 #2
Det var intet der
Avatar billede pornstars Nybegynder
02. september 2001 - 19:57 #3
Det haaster sådan lidt *G*
Avatar billede pornstars Nybegynder
02. september 2001 - 20:00 #4
flytter til fri debat!
Avatar billede gzu Nybegynder
02. september 2001 - 20:02 #5
oki!
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2001 - 20:38 #6
Hmm et spørgsmål må da ikke oprettes 2 gange, det du søger er et timer program og ikke et kalenderprogram. Kalenderprogram bruger du til at notere aftaler i. Et timerprogram /Scheudle program, men hvorfor bruger du ikke blot opgavestyring, som ligger i windows. Det kan nemt klare den opgave