Avatar billede laptop_1 Nybegynder
02. september 2001 - 13:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Grafik problemer

Hejsa
Jeg har fået pæroblemer på min bærbare. Når jeg scroller på internetsider/nyhedsgrupper bliver billederne \"hakket\", forstået sådan at der kommer tomme linjer i dem. Jo langsommere jeg scroller, jo flere linjer. Det er lige opstået, og jeg har ikke ændret på installationen i flere uger. Det er kun billeder det sker med. Baggrundsfarve og tekst m.m. sker der ikke noget med.
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2001 - 14:20 #1
1. Nye muse drivere.

2. Prøv anden mus hvis overstående ikke virker.

3. Ny skærm-driver.
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2001 - 14:20 #2
Svar! :)
Avatar billede laptop_1 Nybegynder
02. september 2001 - 18:12 #3
Nej det er ikke det. Derer ingen musdriver installeret, bortset fra den pointer der er på laptoppen. Jeg har installeret nyeste displaydriver
Avatar billede goulduck Nybegynder
03. september 2001 - 06:43 #4
Hvilket grafikkkort er det?
Avatar billede catu Nybegynder
22. oktober 2001 - 11:02 #5
Jeg havde samme problem. Jeg satte farverne ned fra 32 bit til 16 bit.
Avatar billede laptop_1 Nybegynder
22. oktober 2001 - 11:07 #6
Det var korrekt. Nu har jeg haft det problem i månedsvis og så kunne det løses så let. Tak