Avatar billede zuluzapper Nybegynder
02. september 2001 - 10:19 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Win 2 P og ATM-kort - kan ikke komme på nettet

Jeg har netop installeret win 2000 P, og kan ikke komme på nettet.
Når jeg bruger W98 og ME er der ingen problemer.
De CD\'er der fulgte med ATM-kortet sørger for at installere Opkaldskort og forbindelse, men det virker ikke i W2P
Den kan ikke finde modemmet, når jeg manuelt konfigurer nettet.
Den opretter heller ikke et opkaldskort.
Hvor skal jeg starte henne - Hvordan fortæller jeg PC\'en at jeg bruger ATM-kort, installerer opkaldskort og får bundet det hele sammen så jeg kan komme på nettet.
Bruger NTFS (kan det være derfor, at den ikke vil installere fra CD\'erne)
Avatar billede makse Nybegynder
02. september 2001 - 10:25 #1
Avatar billede cyrus Nybegynder
02. september 2001 - 10:25 #2
er det tele dk, som er din isp? iså fald kan du kigge her: http://www.opasia.dk/kundeservice/netexpress/netexpreswin2k.shtml

nem og overskuelig vejledning
Avatar billede cyrus Nybegynder
02. september 2001 - 10:26 #3
he, he makse - vi må have siddet og svaret på samme tid :=)
Avatar billede zuluzapper Nybegynder
02. september 2001 - 10:37 #4
Øjjj... hvor er i hurtige...
Prøver det lige ;-)
Avatar billede retaxes Nybegynder
02. september 2001 - 12:03 #5
\"Bruger NTFS (kan det være derfor, at den ikke vil installere fra CD\'erne)\"

Nej, det har ingen betydning!
Avatar billede zuluzapper Nybegynder
02. september 2001 - 19:22 #6
Hej Cyrus og Makse.
Mange tak for hjælpen, det gik jo som smurt efter jeres og Opasia\'s anvisninger - Det er jeg glad for.
Jeg ville gerne have givet jer begge alle pointene, men er det ikke fair nok at dele dem mellem jer ;-)
(Håber jeg får gjort det rigtigt!

Mange hilsner herfra.

Avatar billede zuluzapper Nybegynder
02. september 2001 - 19:23 #7
Æv... Hvordan får jeg givet Makse også ?
Avatar billede retaxes Nybegynder
02. september 2001 - 19:52 #8
zuluzapper> Tror du han vil savne 30 point kan du blot oprette et nyt spm. rettet til makse og med reference til dette spm.