Avatar billede otteone Nybegynder
01. september 2001 - 21:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

adsl software

Det var vel ikke sådan at der var en sød sjæl som ville sende mig en copy af tdc netexpres med netkort 10/100.Jeg har selv TDC men det er den gamle version med ATM 25 kort,,og nu vil jeg forsøge at lave en forbindelse med et alm. netkort,,jeg ved ikke men jeg tror ikke at den cd-rom fylder så meget,,og jeg kan ikke se at man bryder nogen regler ved at gøre det,jeg er online på icq 25407575 og kunne måske modtage den der!!!!

På forhånd mange tak!!!
Avatar billede rickypriv Nybegynder
01. september 2001 - 23:51 #1
Det er slet ikke nødvendigt med en installations CD. Du skal bare installere driveren til dit netkort.
Har du kontaktet TDC vdr omlægning af din forbindelse?
Avatar billede tumben Novice
02. september 2001 - 01:18 #2
Du skal overhovedet ikke bruge noget software...som  rickypriv siger...bare dit brugernavn og dit password...men det er MÅSKE nok rigtigt at du skal skifte abb.
Avatar billede otteone Nybegynder
02. september 2001 - 13:22 #3
Jeg siger mange tak for hjælpen og så vil jeg prøve at kontakte TDC.
Avatar billede rickypriv Nybegynder
03. september 2001 - 11:41 #4