Avatar billede djmoose Nybegynder
01. september 2001 - 17:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af Musicsite....!

Så er min hjemmeside klar. Giv mig jeres ærlige vurdering. Den bliver senere udvidet med et stort chat system som jeg er ved at udarbejde.

Hvis du vil vide noget om musik så besøg:

www.wmahitlist.dk

* WMA er det nye lydformat som erstatter MP3, filerne fylder mindre og lyder bedre selv i mindre optagelseskvaliteter.
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
01. september 2001 - 17:22 #1
1. Få en baggrundsfarve, den hvide er lidt kedelig.

2. Dejlige farve, fede animationer. Læsevenlig skrift.

3. Det er let at navigere.

4. Hvorfor kun bruge CSS på noget. Fx er der på Login, men ikke på Anmeldelser

Alt i alt, en god side :)

::sunlock.dk::
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
01. september 2001 - 17:23 #2
Alt ser lidt for godt ud ;)
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2001 - 17:28 #3
Drop \"abefal siden\" og \"gøt til startside\" det er alligevel kun jer der er inde på siden tit nok til at ville have den som startside.

Info og Menu er en ekstremt grim skrifttype, find noget bedre.

Gul, rød og hvid er svære farver at få til at hænge sammen, og det ses tydeligt her på siden.

Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
01. september 2001 - 17:30 #4
Takker for points ;)

::sunlock.dk::
Avatar billede pixels123 Nybegynder
01. september 2001 - 17:30 #5
Jeg synes det er en fed side og meget trendy også. Kan godt lide den måde siden er bygget op på.. Du har også nogle fede gifs. Det eneste jeg synes du skulle lave om var dt logo hvor der står WMA hitlist for det er lidt svært at læse.. Ellers fed side ;-)
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2001 - 17:32 #6
hmmm...for meget kritik af sitet til at du gad at dele pointene?
Avatar billede djmoose Nybegynder
01. september 2001 - 17:35 #7
EL BARTO>> Sorry, jeg ved godt jeg var lidt for hurtig med pointene (DET VAR EN FEJL), men \"gør til startside\" og \"Anbefal\" er kun en service....