Avatar billede therkildsen Nybegynder
01. september 2001 - 13:18 Der er 57 kommentarer og
3 løsninger

Logo til hjemmeside = 600 points

Hej gutter!

Jeg skal bruge et stykke grafik der kan afgrænse følgende URL i toppen og højre side af hjemmesiden: http://www.realen.dk

Jeg havde forestillet mig, at der kunne laves en \"klods\" der kan lægges ovenpå den nuværende hjemmeside. Jeg er selvfølgelig åben for andre forslag, og kan evt. ændre lidt på den nuværende opsætning, hvis der kommer nogle gode idéer på bordet.

/Therkildsen
Avatar billede nuki Nybegynder
01. september 2001 - 13:28 #1
hvor stor havde du tænkt dig at den skulle være
Avatar billede therkildsen Nybegynder
01. september 2001 - 13:30 #2
Den skal være ca 770 i bredden (som resten af siden). Højden skal være et sted mellem 40-100.
Avatar billede Xelot Nybegynder
01. september 2001 - 13:31 #3
jeg har forsøgt at lave et, jeg kan godt lave om på det hvis du vil have noget lavet om... Men du kan se det på http://www.subnet-test.subnet.dk/realen.jpg

Håber at du kan li\' det...
Avatar billede therkildsen Nybegynder
01. september 2001 - 13:33 #4
Znup.dk>> Det har ingen interesse. Det skal i øvrigt være et bredt logo på 770 pixels.
Avatar billede nuki Nybegynder
01. september 2001 - 13:34 #5
Jeg vil da lige prøve
Avatar billede Xelot Nybegynder
01. september 2001 - 13:36 #6
Det var da et forsøg værd!! Ska\' det være noget med nogle badminton-bolde og sådan noget??
Avatar billede therkildsen Nybegynder
01. september 2001 - 13:40 #7
Jeg tror, at du skal hæve niveauet på det du laver. Dit logo er mildest talt ikke ret kønt, men det er jo heller ikke oceaner af tid du har brugt på det.
Avatar billede nuki Nybegynder
01. september 2001 - 13:51 #8
>>Ther...

Skal baggrunden være Trans...
Avatar billede therkildsen Nybegynder
01. september 2001 - 13:53 #9
Nej, ikke nødvendigvis.
Avatar billede nuki Nybegynder
01. september 2001 - 13:59 #10
Her er lige et forsøg sig hvad du synes

http://www.urgh.dk/top.jpg

-Nuki
Avatar billede nuki Nybegynder
01. september 2001 - 14:04 #11
Skal skriften være en anden farve jeg kan godt lave den blå hvis du lige vil skrive farve koden til den blå farve du har på din side
Avatar billede therkildsen Nybegynder
01. september 2001 - 14:07 #12
Jeg havde forestillet mig at grafikken skulle \"hænge sammen\" med menuen og den nuværende hjemmeside, således at tekstfeltet blev indrammet og afgrænset.

Farvekoden er #333399 på menu og links.
Avatar billede nuki Nybegynder
01. september 2001 - 14:11 #13
Sådan her eller hva?

http://www.urgh.dk/top2.jpg
Avatar billede nuki Nybegynder
01. september 2001 - 14:14 #14
Avatar billede nuki Nybegynder
01. september 2001 - 14:15 #15
hvis jeg er helt galt på den så forklar lige lidt nærmere hvordan det skal se ud!
Avatar billede therkildsen Nybegynder
01. september 2001 - 14:20 #16
Jeg bryder mig ikke om de nuværende forslag. Dette er ikke en hasteopgave, så I behøves ikke at stresse med at sende nogle links af sted. Tag jer hellere god tid og lav noget ordentligt. Jeg skal nok belønne jer med de points som I fortjener.
Avatar billede mojooo2000 Nybegynder
01. september 2001 - 15:16 #17
http://www.geocities.com/skriverbent/2gp.dk <----det har jeg lige lavet til hjælp for et netparty... jeg kan oxo prøve at lave noget med sport eller hvad sport skal der være på..badminton
Avatar billede basicq Nybegynder
01. september 2001 - 16:11 #18
Hey, se lige den her
simpel og i øjenfalden
http://www.zico.dk/realen/realen.jpg
Avatar billede mojooo2000 Nybegynder
01. september 2001 - 16:22 #19
http://mojooo.subnet.dk/realen.gif hehe lidt anerledes bud
Avatar billede mojooo2000 Nybegynder
01. september 2001 - 16:22 #20
Avatar billede mojooo2000 Nybegynder
01. september 2001 - 16:23 #21
grunden til det er der 2 gange er at første gang kommenteret jeg :(
Avatar billede basicq Nybegynder
01. september 2001 - 17:09 #22
revideret version den blev lidt mere venlig at se på..
http://www.zico.dk/realen/realen.jpg
Avatar billede basicq Nybegynder
01. september 2001 - 17:22 #23
Så blev den revideret igen se bolde spidse
Avatar billede basicq Nybegynder
01. september 2001 - 17:52 #24
Sådan kommer det til at se ud når logoet kommer på. Stik den :)
http://www.zico.dk/realen/tjek.html
Avatar billede uap Nybegynder
02. september 2001 - 00:10 #25
\'Start\': http://www.friserverplads.dk/colordesign/realen.gif

\'Mulig fortsættelse\' - kan selvfølgelig ændres: http://www.friserverplads.dk/colordesign/realen3.gif

Størrelsen kan selvfølgelig også ændres :)
Avatar billede basicq Nybegynder
02. september 2001 - 11:18 #26
Et par kommentar fra therkildsen selv, ville ikke være dårligt.
Avatar billede therkildsen Nybegynder
02. september 2001 - 12:00 #27
Umiddelbart er der ikke noget der frister mig af det jeg har set.
Avatar billede uap Nybegynder
02. september 2001 - 12:18 #28
Therkildsen>> Så kom med en forklaring, så vi kan finde ud af hvad det er du ønsker.
Det er ikke altid lige let bare at \"finde på noget\" ud af hovedet, når vi ikke kender dine behov.
Avatar billede therkildsen Nybegynder
02. september 2001 - 12:38 #29
Jeg tror at siderne vil være pænere uden det grafik der er lavet indtil videre. Som jeg skrev tidligere skulle grafikken hænge sammen med den øvrige del af siden. Det mener jeg ikke er tilfældet i nogen af de løsninger I har lavet. :(

Flere af forslagene ser ud som om de er lavet uden at kigge på den nuværende side. Jeg skal ikke for en hver pris have noget grafik på min side, så jeg tager altså ikke den første stump grafik jeg får øje på.

Jeg synes at de nuværende forslag virker \"forstyrrende\" på siden, da skiller sig for meget ud. Jeg ville som sagt gerne have at grafikken skulle fungere som en naturlig afgrænsning i toppen af siden.
Avatar billede master_nemo Nybegynder
02. september 2001 - 12:41 #30
vent lige på et forslag fra mig tak :o)\'

/MN
Avatar billede uap Nybegynder
02. september 2001 - 12:49 #31
Therkildsen>> Vil du ha\' et roligt banner, et vildt banner, et banner hvor der kun indgår de farver som også er på siden, et banner med figure og \"ting\" på eller hvad? :)

Hvis du har høje krav til banneret må du også kunne komme med en mere beskrevet forklaring.
Avatar billede farouche Nybegynder
02. september 2001 - 12:58 #32
Therkildsen >> Jammen så skal du jo bare have en meget uforstyrrende blå kasse  :o)
Avatar billede farouche Nybegynder
02. september 2001 - 13:03 #33
Er ved at kigge på noget, dog stadig med grafik, men lidt mere afslappet
Avatar billede master_nemo Nybegynder
02. september 2001 - 13:19 #34
www.42-.subnet.dk/realen
ikke helt som selve siden da jeg ikke har taget billeder, bare så du lige kan se hvordan det ca vil se ud....
www.42-.subnet.dk/realen/realen1.gif
bare sig om farven på \"bolden\" skal ændres og andet hvis der er noget

/MN
Avatar billede farouche Nybegynder
02. september 2001 - 14:11 #35
Hvad med det her :

http://www.bredahl.org/realen/

Det har da signalværdi  :o)
Avatar billede therkildsen Nybegynder
02. september 2001 - 15:09 #36
master_nemo>> Du er inde på noget af det rigtige. Kan du prøve at lægge bolden i venstre side, og finde en lidt mindre \"aggresiv\" skrifttype. Der må gerne være baggrundsfarve i lilla nuancer, evt. lysere end menuen.

farouche>> Meget godt fundet på, men dt ligner ikke et net og det passer desværre ikke til resten af siden.
Avatar billede therkildsen Nybegynder
02. september 2001 - 15:11 #37
mastor nemo>> Bolden skal være i en mørkere nuance af grøn. Den nuværende er for skrigende i farverne. Du må også gerne prøve at lave en udgave i en blå/lilla udgave.
Avatar billede master_nemo Nybegynder
02. september 2001 - 15:13 #38
ok.. on it :o)

/MN
Avatar billede master_nemo Nybegynder
02. september 2001 - 15:50 #40
www.42-.subnet.dk/realen/realen2.gif
www.42-.subnet.dk/realen/realen3.gif

prøvet at gøre lidt som du skrev, sig hvis det skal ændres igen :o)

/MN
Avatar billede farouche Nybegynder
02. september 2001 - 15:51 #41
--> therkildesen

Ok det er også ca. 20 år siiden jeg har spillet badminiton  :o)

Men lige et spørgsmål hvad pokker passer så til siden ???
Avatar billede master_nemo Nybegynder
02. september 2001 - 15:53 #42
prøv evt. selv at sætte dem ind i designet :o)

/MN
Avatar billede farouche Nybegynder
02. september 2001 - 15:55 #43
Det er jo ligeså meget et spørgsmål om hvad man ønsker at signalere med det...
Avatar billede master_nemo Nybegynder
02. september 2001 - 16:07 #44
www.42-.subnet.dk/realen/realen4.gif

bare med anderledes baggrund

/MN
Avatar billede therkildsen Nybegynder
02. september 2001 - 17:16 #45
Nu begynder det at ligne noget! :-)

Jeg kan bedst lide den sidste. Lige en detalje:

Kan den lilla farve i venstre side være lidt mørkere? Evt. svarende til menuens #333399 og så udtoningen af farven starter efter 130 pixels?
Avatar billede therkildsen Nybegynder
02. september 2001 - 17:24 #46
Farven er fin, men kan du vende bolden 180 grader?
Avatar billede therkildsen Nybegynder
02. september 2001 - 17:34 #47
Her farven som skal være i venstre side: #E3E3FF ... :-)

Ellers er jeg ved at være godt tilfreds. Jeg har prøvet at sætte det ind på siden så I kan se det: http://www.realen.dk

/Therkildsen
Avatar billede master_nemo Nybegynder
02. september 2001 - 17:34 #48
her er en jeg lavede før du sagde farven var fin:
www.42-.subnet.dk/realen/realen5.gif
og en med bolden vendt: www.42-.subnet.dk/realen/realen6.gif

/MN
Avatar billede master_nemo Nybegynder
02. september 2001 - 17:38 #49
Avatar billede therkildsen Nybegynder
02. september 2001 - 17:42 #50
Jeg præciserer lige. Tag udgangspunkt i realen6.gif:

Kan bolden løftes lidt op så man kan se de nederste fjer. Jeg tror det giver en pænere overgang til menuen. Farven i venstre side skal være #E3E3FF.

Resten er perfekt. Og tak for tålmodigheden! :-)
Avatar billede farouche Nybegynder
02. september 2001 - 17:42 #51
Sagde godt nok til mig selv at jeg ikke ville prøve mere, men jeg måtte lige ændre farverne :

http://www.bredahl.org/realen/

Er nok ikke et helt autentisk net, men det ville jo ikke passe til farverne.

Avatar billede master_nemo Nybegynder
02. september 2001 - 17:49 #52
sådan :o)
http://www.42-.subnet.dk/realen/realen8.gif

kan det passe? :o)

/MN
Avatar billede therkildsen Nybegynder
02. september 2001 - 17:57 #53
Jeg deler lige lidt point ud. Jeg giver også points til uap og farouche for jeres ihærdige , men forgæves forsøg. :-) Håber det er ok?!

Master_nemo>> Lige et sidste ønske. Jeg har prøvet med realen8, men kan bedre lide den udgave med den lyse lilla (den oprindelige...) Kan du prøve at lave en udgave som realen6.gif hvor du løfter bolden en anelse?

Jeg vil gerne have lidt oplysninger om skrifttype og et billede kun med bolden, da jeg skal lave en flashintro senere. Kan jeg få stumperne i enkeltdele?

Ellers vil jeg blot sige 1000 tak for hjælpen! :-)

Med venlig hilsen

Therkildsen
Avatar billede master_nemo Nybegynder
02. september 2001 - 18:01 #54
takker for point.. kan prøve.. kan nok ike ramme farven 100 % men kan få den til at ligne :o)

/MN
Avatar billede master_nemo Nybegynder
02. september 2001 - 18:05 #55
her: http://www.42-.subnet.dk/realen/realen9.gif
http://www.42-.subnet.dk/realen/ball.gif (bolden)

og skrifttyper:
den øverste er såmænd bare Arial og den nederste hedder: samba is dead og kan hentes på www.acidfonts.com
håber det er nok info :o)

/MN
Avatar billede therkildsen Nybegynder
02. september 2001 - 18:10 #56
linket til bolden virker ikke.

Avatar billede master_nemo Nybegynder
02. september 2001 - 18:12 #57
Avatar billede therkildsen Nybegynder
02. september 2001 - 18:21 #58
har du den ikke i den farve som er på logoet? dvs. uden den grønne farve?
Avatar billede sousa Nybegynder
10. marts 2002 - 20:17 #59
jeg kan da godt lave et logo til dig du skal bare sige hvilken fareve og alt det andet
Avatar billede nonick Nybegynder
10. marts 2002 - 22:25 #60
LOL!!! Du er et ½ år for sent på den! :)