Avatar billede darth_vader Nybegynder
31. august 2001 - 21:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Langsomt hjemmenetværk.

Vi har haft et velfungerende og hurtigt hjemmenetværk
på 2 pc\'er gennem en hub,i lang tid.

Efter vi er kommet på bredbånd og lokalnet med resten af ejendommen,er hastigheden høj hos nogle og meget lav,på vores gamle (2 pc) netværk,ved fil overførsel.

Vi kører Windows Me.

Vi er mange som har lignende bøvl.

Avatar billede Slettet bruger
31. august 2001 - 21:37 #1
okay hvad Hub/swiths har du/i
Avatar billede exodusdk Nybegynder
31. august 2001 - 21:38 #2
Overvej at skifte Hub\'sne ud med switch\'e. Det vil gi\' en bedre fordeling af båndbredden hos de enkelte personer...
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
31. august 2001 - 21:40 #3
Hvad er lav hastighed?
Avatar billede karto Nybegynder
01. september 2001 - 00:56 #4
Hvad sker der hvis i piller resten af ejendommen fra jeres hub?
Avatar billede maniacdog Nybegynder
01. september 2001 - 01:21 #5
Jeg vil mene det kunne skyldes for meget broadcast på netværket efter ejendommen er kommet på. Så prøv og pil \"ejendommen\" af jeres hub og se om der er sket en forbedring. Hvis der er så vil jeg anbefale jer og købe en switch.