Avatar billede netsyd Nybegynder
24. januar 2000 - 17:56 Der er 1 løsning

Søg

Jeg har et problem jeg vil gerne sætte en søgeformular på min side som er lavet i frontpage 2000
den der er i frontpage 2000 driier lidt lige meget hvordan jeg gør så søger den i hele webstedet hvorfor kan man ikke få den til KUN at søge i en mappe
findes der andre små søgemaskiner der kan bruges??
min udbyder køre NT
Avatar billede silberbauer Nybegynder
24. januar 2000 - 18:28 #1
Du kan ikke søge i kun een mapper, men du kan vælge at sætte en kategori på de dokumenter, der skal søges iblandt (højreklik / egenskaber). Herefter kan du vælge at søgningen kun skal ske i denne kategori. Du kan alternativt lave den mappe der skal søges i til et selvstændigt web.

Hvis du ikke vil bruge frontpages søgemodul skal du køre et script eller et CGI-program på serveren. Måske har din udbyder et udvalg du kan vælge imellem, men det er ikke sikkert.