Avatar billede lusodana Seniormester
25. september 2024 - 14:24 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Messenger kan ikke åbnes

Hej
Kan I hjælpe?
Jeg kører Windows 10 på PC, hvor jeg har installeret Messenger, men kan ikke åbne appen. Jeg har googlet problemet, og har, som de anbefaler, kørt fejlfinding. Jeg har afinstalleret og geninstalleret.
Hvad skal jeg gøre?
På forhånd tak.
Fernando
Avatar billede 220661 Ekspert
25. september 2024 - 15:14 #1
Hej Fernando.
Jeg ville prøve at fjerne Messenger programmet med Revo Uninstaller Free, hvor man efter at programmet er fjernet kører en avanceret scanning hvor både alle filer og mapper samt register oplysninger slettes. Herefter så kan du installere den igen.
Jeg har ikke selv hentet og installeret den. Kører den på min pc her gennem Facebook.
Avatar billede lusodana Seniormester
25. september 2024 - 15:33 #2
Tak for svaret. Jeg har lige opdaget, at det er fordi der mangler VCRUNTIME140_1.DLL. Jeg har lige hentet en fejlrettelses fil fra SYSTEMDLL.COM, men er lidt bange for, om det kan skade min Windows 10. Filen heder outbyte-pc-repair.exe.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. september 2024 - 15:46 #3
Avatar billede kurt54 Ekspert
25. september 2024 - 23:21 #4
enig med #3 - den slags runtime bør hentes hos Microsoft.
Avatar billede lusodana Seniormester
Skrevet i går kl. 09:14 #5
Tak for hjælpen. Det fungerer nu.
Avatar billede 220661 Ekspert
Skrevet i går kl. 14:28 #6
Sjovt man accepterer et indlæg som løsning der ikke indeholder løsning 😂