Avatar billede Lassebo1981 Juniormester
Oprettet i dag kl. 14:50 Der er 1 kommentar

Give resultat ud fra flere "HVIS'er"

https://easyupload.io/92mqb2

Hej

Jeg har et dokument med 3 faner. Fane 1 viser et antal routere. Fane 2 Viser hvilke routere der er sendt, og hvilke der er kommet retur igen.
Fane 3 vil jeg gerne have til at vise, hvilke af routerne der er på lager. Det skal vises ud fra at når der er tastet en dato i Fane 2 under "Dato modtaget retur" Så skal routeren vise den er ledig i Fane 3.

I det originale dokument, er der meget mere data, men det er pillet ud. Alle routere vil gå ind og ud, men historikken skal gemmes, og det er her, jeg støder på en udfordring i min viden om excel ;)
Avatar billede ebea Ekspert
Skrevet i dag kl. 15:33 #1
Hvis det skal give mening, så mangler der en afsendelses dato for hver router, i din viste fil, for at kunne se hvilken router der er på lager.

F.eks. router 1, er modtaget 2 gange retur, men uden at den er sendt!