Avatar billede johnnylassen Seniormester
Oprettet i dag kl. 09:02 Der er 4 kommentarer

Alternativ til DS video station.

Der var en gang... Der havde jeg en Boxee box. Den var bundet op på en Synology NAS. Virkede fint. Når man gik ind i "film" blev de listet i en biblioteks struktur. Når man havde set en film, var den mærket, så man hurtigt kunne se om den var set. Boxee udgik jo desværre.
Nu har jeg så en Nvidia Shield TV Pro 16GB. Den har jeg så installeret Synology DS video station. Men synes ikke jeg kan få den til at liste i biblioteksstruktur. Der er ikke mange indstillinger og alle film ligger i en lang række derud af.
Gør jeg noget forkert eller er der et bedre alternativ jeg kan smide på min nvidea?
Avatar billede kulawig Professor
Skrevet i dag kl. 09:17 #1
Plex ... det virker
Avatar billede ole_madsen Ekspert
Skrevet i dag kl. 09:25 #2
Nu kender jeg ikke din dims - men på min telefon-app version af DS-video har jeg ikke problemer med at skifte til mappe-visning, så mon ikke også det kan lade sig gøre hos dig?

Jeg bruger selv Plex, men det er en større omgang at få installeret og til at virke på din NAS - selve klienten er ikke noget problem at installere og bruge.
Avatar billede johnnylassen Seniormester
Skrevet i dag kl. 09:42 #3
Tak for svar. Har også selv brugt PLEX i flere år. Faldt så over Video station. Men vil så rode lidt med den. I Plex er der også thumpnails af cover. Men det kan jeg heller ikke få i Viedeo station. Men måske jeg bare er for utålmodig :- )
Avatar billede ole_madsen Ekspert
Skrevet i dag kl. 09:54 #4
Tja - jeg har i hvert fald også billeder/thumbs på DS video station, så måske mangler der noget konfiguration på NAS´en?