Avatar billede Rikke Praktikant
Oprettet i dag kl. 09:03 Der er 3 kommentarer

Kan ikke åbne billeder

Hej
Jeg har problemer med at åbne appen foto på min computer.
Når jeg indsætter mit memorycard fra digitalkamera plejer billederne at komme op helt automatisk men nu vil den slet ikke åbne noget dom helst.
Avatar billede 220661 Ekspert
Skrevet i dag kl. 09:51 #1
Hej Rikke.
Måske er automatisk afspilning på din pc for læseren deaktiveret?
https://furesoedata.dk/saadan-indstiller-du-handlinger-for-usb-noegler-og-hukommelseskort-i-windows-11/
Avatar billede Rikke Praktikant
Skrevet i dag kl. 10:10 #2
Hejsa
Det er tjekket og den står som den skal.
Det er lidt som om automatisk afspilning starter op men den vinduet der popper op er bare helt blank/hvid.
Kan heller ikke åbne alle andre billeder der ligger på computeren i forvejen.
Avatar billede claes57 Ekspert
Skrevet for 36 minutter siden #3
Du har måske fået skiftet 'standard app' for filtypen til noget, der ikke virker.
I Stifinder åbner du en mappe, hvor du ved, der er billeder.
Højreklik så på en billedfil, og vælg 'Åben med' - og så er det vigtigt, at du der går ned til 'Vælg en anden app' og der vælger du den app, du plejer at se billeder med - og klik i 'Brug denne app fremover'